חדשות בעולם

אסון בגואטמלה: ישראלית טבעה למוות במהלך טיול

מטיילת ישראלית טבעה למוות בהתהפכות אבוב לנהר קהבון באזור סמוק שמפיי - אתר תיירות פופולרי

הנהר שבו טבעה הישראליתהנהר שבו טבעה הישראלית
אא

אסון בטיול: לפנות בוקר (שלישי) נמסר כי מטיילת מישראל נהרגה בגואטמלה, כאשר טבעה למוות בהתהפכות אבוב לנהר קהבון באזור סמוק שמפיי - אתר תיירות פופולרי.

הישראלית השתתפה בטיול שנערך במסגרת קבוצתית. מחברת הטיולים אישרו את הפרטים ומסרו: "אנחנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. ברגעים אלו המקרה נמצא בבירור מול הצוות המקומי והקבוצה תחזור לארץ בהקדם".

אחת המשתתפות בטיול, לירון אלדר, סיפרה ל-ynet כי זה אינו מסלול מורכב כלל. "זה כמו לעשות אבובים בירדן בקיץ. זה לא טיול אקסטרים. כולנו עדיין בשוק מהאסון", אמרה. לדבריה, הקבוצה הגיעה אתמול לגואטמלה והיום יצאנו לטרק ארוך בסמוק שמפיי, שבסיומו נהר הקאבון. "התחלקנו לשתי קבוצות,  אני הייתי בקבוצה הראשונה והיא בשנייה. רק אחרי שיצאנו הבנו שקרה אסון ומישהי טבעה".

אלדר סיפרה עוד: "הכל עדיין היה מעורפל אבל האמבולנסים הגיעו מהר ואחרי זה בישרו לנו. הספקנו להכיר אותה מצוין, הייתה  דינמיקה מעולה ואווירה מעולה. היא הייתה מקסימה, חיובית מאוד".

בשנים האחרונות אירעו מספר אסונות, כאשר מטיילים מצאו את מותם במהלך טיול. רק לפני כחודש נפלו כמה ישראלים ממתקן אומגה בתאילנד ונפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לקבלת טיפול בבית חולים מקומי. לפני עשרה חודשים נהרג אוראל גואטה, בן 24 מכפר סבא במהלך טיול שערך בבנג'י "טרזן" בפרו. שנה קודם לכן נהרג מקס סלע, בן 24, בתאונת אומגה באותו מקום. 

תגיות:טביעהטיולגואטמלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה