הסברה ישראלית

אושיות הפייסבוק האמריקניות ששברו את הרשת: "ישראל עלולה להידקר בגבה, ואנחנו לא ניתן לזה לקרות"

"אנחנו רוצות לומר לכם משהו. ישראל היא בת הברית שלנו, וזה אומר שאנחנו צריכים לשמור על גבם. לא אכפת לי שהגב שלהם קטן, והגב שלנו כל כך גדול. אנחנו עדיין צריכים לשמור על גבם, נקודה! הו, אבל יש לנו את אובמה"

אא

האחיות האמריקאיות יהלום ומשי המוכרות בשם Diamond and silk, הן אושיות פייסבוק בעלות מיליוני עוקבים מרחבי העולם, ברשתות החברתיות. בסרטון קצר שפורסם בסמוך לנאום האנטי ישראלי של ג'ון קרי, השתיים מגיבות בצורה נוקבת כלפי הדברים שאמר ומביעות תמיכה מפתיעה בישראל, דווקא בזמן שבו אמריקה ביכרה לעמוד מנגד:

"היי אתם, ישבתי וצפיתי בטלוויזיה ועסקתי בענייניי אתמול, התכוננתי לשנה החדשה", אומרת אחת מהן בסרטון. "ואני יודעת שמשהו מאוד השתבש עם ישראל כי ראיתי את ג'ון קרי מדבר עליהם בטלוויזיה. אני לא לגמרי בטוחה מה השתבש, אבל אני כן יודעת שקרי בטח החליק על כל הקטשופ 'היינץ' הזה ('היינץ' היא החברה השייכת לאשתו של קרי). כי הוא מעד והחליק".

"אנחנו רוצות לומר לכם משהו. ישראל היא בת הברית שלנו, וזה אומר שאנחנו צריכים לשמור על גבם. לא אכפת לי שהגב שלהם קטן, והגב שלנו כל כך גדול. אנחנו עדיין צריכים לשמור על גבם, נקודה!

"הו, אבל יש לנו את אובמה. אתם יודעים, נראה שאובמה לגמרי מנותק. הוא היה מנותק מהבחירות האלה, הוא היה מנותק מהעם האמריקאי, וכעת הוא מנותק גם מישראל. ואם הוא לא יזהר, מישהו בסוף ידקור את ישראל בגב. ואנחנו – לא יכולות לתת לזה לקרות.

"תקשיבו! ישראל היא בת ברית שלנו! וזה אומר שאנחנו אמורים לגרד לה את הגב, לשמור זה על גבו של זה. ונחשו מה? אנחנו עומדות עם ישראל!!! אנחנו תמיד נשמור על גבה!!!".

תגיות:ברק אובאמהג'ון קריישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה