חדשות בארץ

עו"ד שפטל: "נפרק לגורמים כל פסקה בהכרעת הדין"

צוות ההגנה של אלאור אזריה מתכנן לערער על הכרעת הדין, וטוען כי היא מנותקת מהמציאות. סקר שנערך אמש מצביע ששני שליש מהציבור בעד הענקת חנינה לאזריה

עו''ד יורם שפטל (צילום: פלאש 90)עו''ד יורם שפטל (צילום: פלאש 90)
אא

עורך הדין יורם שפטל מצטרף לצוות ההגנה של החייל אלאור אזריה וטוען כי ההכרעה של שופטי בית הדין הצבאי מנותקת מהמציאות.

בראיון לגלי צה"ל טען הבוקר (חמישי) עו"ד שפטל, שהצטרף לצוות ההגנה על החייל אלאור אזריה, כי ההכרעה של שופטי בית הדין הצבאי מנותקת מהמציאות.

"אנחנו הולכים לפרק לגורמים כל פסקה חשובה בהכרעת הדין, ולהראות שהיא מוטעית מא' ועד ת'", אמר שפטל. "הרושם הראשוני שלי מקריאת הכרעת הדין - שהיא מנותקת לחלוטין מהעובדות", הוסיף.

אתמול, לאחר הקראת הכרעת הדין בה הורשע אלאור אזריה בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת, הודיעו סנגוריו כי בדעתם לערער על הכרעת הדין. עו"ד אייל בסרגליק אמר: "הכרעת הדין קשה. ראינו את העוינות במהלך המשפט נגד אלאור והיא יושמה היום. אין כל ספק שזה יום מצער".

סקר של חדשות ערוץ 2 שנערך אמש הצביע על כך שרוב הציבור הישראלי אינו מסכים עם החלטת בית הדין הצבאי. 51% מהנשאלים אינם מסכימים עם פסק הדין, לעומת 36% מהנשאלים שענו כי הם מסכימים עם ההרשעה. עוד עולה מהסקר, שנערך על ידי מנו גבע וד"ר מינה צמח, כי 67% מהנשאלים בסקר אמרו כי יש לתת לאזריה חנינה לעומת 19% בלבד שמתנגדים לכך.

תגיות:אלאור אזריההכרעת הדיןיורם שפטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה