חדשות בארץ

מתחזקת ההערכה: הרצח בחיפה – פיגוע לאומני

במשטרה סורקים בשעה זו את השכונות בחיפה, ואף מפרסמים את תמונתו של החשוד באירוע הירי אתמול. תושבים קוראים לו: "הסגר את עצמך"

זירת אירוע הירי (צילום מד"א)זירת אירוע הירי (צילום מד"א)
אא

בשעות האחרונות נראה כי ישנה התפתחות בחיפושים אחר החשוד ברצח גיא כפרי ובפציעת הדיין הרב יחיאל אילוז, באירוע הירי שהתרחש אתמול (שלישי) בחיפה.

מרגע לרגע מתחזקת ההערכה כי היה מדובר בפיגוע טרור על רקע לאומני, ולא כפי שחשבו בתחילה – על רקע פלילי. בשעות אלו נמשך המצוד ברחבי אחת השכונות בחיפה, אשר נסגרו בה מספר רחובות. רבים מהתושבים אפשרו לשוטרים להיכנס לבתיהם כדי לחפש בהם. לבתים אחרים השוטרים התפרצו במטרה לערוך חיפושים נרחבים. באחד הבתים הנטושים בשכונה חיפשו השוטרים במשך יותר משלוש שעות. חלק מהתושבים יצאו בקריאה לחשוד שיסגיר את עצמו, ולא יסכן שכונה שלימה.

זהותו של החשוד עדיין אסורה בפרסום, אך היא עוברת מפה לאוזן בשכונה. בתגובה לכך אמר עו"ד ראפת אסדי, תושב השכונה, לאתר ynet: "מדובר במשפחה נורמטיבית, שאין לה אף הסתבכות פלילית. החשוד הספציפי שכולם מדברים עליו הוא ילד מצטיין, וכל השכונה מופתעת. נחכה ונראה, נהיה חכמים יותר לאחר שתתפתח החקירה".

ממשטרת ישראל נמסר ל'הידברות' כי הם חוקרים את האירוע ובודקים את כל האפשרויות. נכון לעתה מוטל על חקירת הפרשה צו פרסום, ולכן לא ניתן להוסיף על כך דבר.

תגיות:יריחיפההרב יחיאל אילוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה