חדשות יהדות

בזכות הגראי"ל שטיינמן - שלושה רופאים בכירים, זכו להניח תפילין לראשונה בחייהם

השגחה מופלאה וקידוש ה' ב'מעייני הישועה': קרדיולוג, רופא בטיפול נמרץ ורופא בכיר נוסף - זכו להניח את התפילין של הגראי"ל שטיינמן, במהלך ימי שהותו במחלקת טיפול נמרץ

אא

השגחה מופלאה וקידוש ה' ב'מעייני הישועה': קרדיולוג, רופא בטיפול נמרץ ורופא בכיר נוסף מבית החולים 'מעייני הישועה' - זכו להניח את התפילין של הגראי"ל שטיינמן - במהלך ימי שהותו במחלקת טיפול נמרץ. מדובר באקט מרגש במיוחד, היות וכל שלושת הרופאים הנם אנשים הרחוקים מתורה ומצוות, שלעולם לא טעמו טעם הנחת תפילין, ואת הפעם הראשונה התנו בכך שיהיו אלו התפילין האישיות של הגראי"ל שטיינמן הי"ו. 

לאחר עשרה ימים של דאגה ותפילות שנישאו לשלומו ולרפואתו, בחסדי ה' יתברך - דלקת הריאות נעלמה כלא הייתה, והגראי"ל שטיינמן שוחרר אתמול (ג') לביתו - שם ינוח ויתחזק עד להחלמה מלאה. 

כעת מתברר שבמהלך ימי שהותו בבית החולים, זכו מספר רופאים בכירים הרחוקים מקיום תורה ומצוות - להניח תפילין לראשונה בחייהם. את הידיעה המרעישה הביא לידיעת הציבור מנהל מחלקת טיפול נמרץ ב'מעייני הישועה' - פרופ' אליהו סורקין, שהוא גם חסיד חב"ד. ל'כיכר השבת' סיפר סורקין כי באחד הימים ביקש מרופא בכיר במחלקה שטיפל בגראי"ל שטיינמן, אך רחוק מקיום תורה ומצוות - לזכות במצווה ולהניח תפילין. 

תגובתו של אותו רופא הייתה: "אני מוכן להניח תפילין, רק בתנאי שיהיו אלו התפילין של הגראי"ל שטיינמן". פרופ' סורקין לא חשב פעמיים, ומיהר לנצל את הזדמנות הפז שנקרתה על דרכו ופנה אל אחד ממקורבי הרב, בבקשה שישאל אותו האם הוא מסכים להשאיל ליהודי את התפילין שלו. 

הרב נעתר לבקשה מיד, והרופא זכה להניח תפילין לראשונה בחייו. 

כמובן שההתרגשות הייתה מאוד גדולה, והשמועה על כך עשתה לה כנפיים והגיעה לרופאים נוספים במחלקה - קרדיולוג ורופא בכיר - ששניהם הסכימו אף הם להניח תפילין, בפעם הראשונה בחייהם. 

תגיות:בית חוליםרופאיםתפיליןהגראי"ל שטיינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה