חדשות יהדות

הנס של רבי שלום כהן: "האוטו התהפך, היינו 15 נפשות, וכולנו יצאנו ללא פגע"

רבי שלום כהן שיתף את תלמידיו בנס מדהים שאירע לו: כשהיה בדרכו לשיעור, הרכב בו הוא נסע התהפך, ומהי ההשגחה הפרטית שהוא ציין?

אא

נס ענק אירע לנשיא מועצת חכמי התורה רבי שלום כהן, כאשר היה בדרכו לשיעור תורה. למרות שהנס התרחש כבר לפני מספר שנים, הוא התייחס אליו אתמול (ראשון) באופן פומבי בפעם הראשונה. היה זה במהלך שיעור בו הוא דן בנושא תפילת הדרך, וכך סיפר לתלמידיו: "אספר לכם סיפור מהחיים שלי. הייתי רגיל ללכת לרבי יעקב חמד שמארגן שיעורים בדימונה. פעם התאסף שם קהל גדול והזמינו גם אותי. אמרתי לר' יעקב: הרי בשבת האחרונה הייתי בדימונה. אם אתה רוצה שאבוא שוב - בבקשה, אך אני לא מוסר דרשה ולא שיעור, והוא אמר בסדר.

"הבן שלי היה הנהג ברכב", המשיך הרב בסיפורו, "וברגע שעברנו מהכביש הראשי לדרך של דימונה, לא יודע למה, פתאום האוטו התחיל להתנענע, וכל המכוניות שבאו ממול כמעט פגעו בנו. היינו ברכב 15 נפשות, מתוכן הרבה תינוקות. צעקתי: 'ריבונו של עולם, הרי אמרנו תפילת הדרך', ופתאום האוטו סטה הצידה והתהפך".

וכאן ציין הרב כהן השגחה פרטית ומופלאה: "אני בדרך כלל לא קושר חגורה. לא יודע למה, אבל באותו יום בו התרחש המקרה קשרתי את החגורה, ואז כשהאוטו התהפך נשארתי תלוי עם הראש למטה. אבל אם לא הייתי חגור, הראש בוודאי היה נדפק".

על החילוץ מן הרכב סיפר הרב כהן: "סחבו אותי החוצה, ללא שום פגע. זה לא יאומן איזה נס – היו אתנו תינוקות, ילדים ומבוגרים, אבל לאף אחד לא קרה שום דבר. אלו ניסים ונפלאות".

ולסיום דבריו הוא ציין:  "באותו רגע שניצלתי מהתאונה אמרתי: ריבונו של עלם, אמרתי להם לא שיעור ולא שיחה, אבל כעת אני חוזר בי ומוסר את הכל. מי ייתן ונזכה תמיד לחיות עם הקב"ה", חתם הרב כהן את דבריו, והדגיש: "גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עימדי".

תגיות:רבי שלום כהןתאונהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה