חדשות בארץ

קלינטון לא מוותרת על הנשיאות

במפלגה הדמוקרטית מתקשים להשלים עם העובדה שטראמפ הוא הנשיא הבא, ודורשים: ספירה מחודשת של הקולות

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)
אא

שלושה שבועות לפני תחילת כהונתו הרשמית של טראמפ כנשיא, ניתן לראות כי אנשי קלינטון מתקשים להשלים עם ניצחונו, והם אף דורשים ספירה נוספת של הקולות.

במפלגה הדמוקרטית הודיעו בימים האחרונים כי הם ידרשו ספירה מחודשת של הקולות במספר מדינות מפתח, ובכירים במפלגה אף הודיעו כי הם יחברו לעתירתה של ג'יל סטיין, המועמדת מטעם המפלגה הירוקה, אשר דרשה זה מכבר ספירה מחודשת של הקולות בוויסקונסין וגייסה לשם כך מיליוני דולרים. כעת מועלה חשש מכך שספירת הקולות תוביל גם לחקירה שתבדוק את אמינות מערכת ההצבעה במדינה.

עם זאת, מארק אליאס, יועץ הקמפיין של קלינטון, הדגיש כי אין לו הוכחות לפריצה למערכת ההצבעה או לזיופי קולות בקנה מידה משמעותי, אלא הוא רק מעוניין בכך "שהתוצאה תהיה הוגנת לשני הצדדים".

טראמפ הגיב אתמול (מוצ"ש) לדברים, וטען שהרעיון הוא מגוחך: "הצעד הזה נועד רק בשביל למלא את כיסיה של שטיין בכספים שרובם לא ישמשו לספירת הקולות. בכל שלוש המדינות המתנדנדות לגביהן נדרשה ספירה חוזרת, ניצחתי בהפרש גדול, במיוחד בפנסילבניה, שם ניצחתי בפער של מעל 70 אלף קולות לטובתי. צריך לכבד את תוצאות הבחירות במקום לקרוא עליהן תיגר ולנסות לנצל אותן למטרות אישיות".

תגיות:הילרי קלינטוןנשיאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה