חדשות בארץ

פרשיית אלאור אזריה: היום יוגשו סיכומי ההגנה

הבוקר יגישו סנגוריו של אזריה את סיכומי ההגנה, לפיהם אין בסיס לייחס לאזריה עבירת הריגה. גזר הדין יינתן בחודש הבא

אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)
אא

בבית המשפט הצבאי ביפו תגיש הבוקר (ראשון) ההגנה במשפטו של החייל אלאור אזריה את סיכומיה, אשר על פיהם, אין בסיס להרשיע את אזריה בהריגה.

כזכור, לפני שבועיים הציגה התביעה את סיכומיה, ותבעה להאשים את אזריה בהריגה. על פי לוח הזמנים, ביום שלישי הקרוב יוזמנו שני הצדדים למפגש משותף, בהם יגיעו לשלב סיכום אחרון לפני גזר הדין, שיינתן בעוד חודש. 

פרקליטו של אזריה, עו"ד אייל בסר-גליק, מסר: "כבר בהליך המעצר קבעו השופטים שיש לתיק הזה פנים לכאן ולכאן – לא מתקיימת העבירה בחומרה על פי מה שהתביעה מייחסת. כלומר, על פי חומר החקירות אין כאן עבירת הריגה. גם שופט בית הדין למעצרים קבע זאת בתחילת הדרך. היום אני אומר שלא מתקיימת בכלל העבירה של הריגה בתיק הזה, וזאת לאחר שמיעת כל העדויות. אנחנו נצטרך לשכנע את בית הדין, יש לנו כלים לעשות את זה ואני מקווה שזה מה שנצליח לעשות".

עו"ד בסר-גליק הוסיף והסביר כי אין כל בסיס להרשיע את אזריה בהריגה. "נגיש את הסיכומים שמדגישים בכל פרמטר כיצד אומתה גרסתו העקבית, הקוהרנטית והברורה של אלאור, עם כל הראיות בתיק", אמר. "עשרות עדים העידו במשפט. מרביתם תמכו בגרסתו. גם אלו שלא העידו לטובתו, תמכו במרבית פרטי גרסתו". 

בסר-גליק ציין כי בתיק זה אין מנצחים, אלא רק מפסידים: "תיק זה, אשר לא היה אמור לבוא אל העולם, ואשר הגיע לממדיו בשל התבטאויות הבכירים, כולל שר הביטחון לשעבר בשלב ההתחלתי בשל הסרטון, הוא תיק שבו אין מנצחים אלא רק מפסידים: הצבא, אלאור ומשפחתו שנהרסה. ככל שבית הדין ישפוט על פי הראיות, אין אלטרנטיבה אחרת למעט זיכויו של אלאור".

תגיות:משפטאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה