חדשות בארץ

הנהג הערבי סטה לכיוון הרשות הפלסטינית, אך חזר ’למסלול’ כשהנערה צעקה לעזרה

קו 183 של 'אגד', ממודיעין ליישוב דולב: נערה בת 15 עלתה ביום ג' האחרון על האוטובוס, ונכחה בו לבדה. בשלב מסוים הבחינה כי הנהג הערבי סוטה ממסלולו הרגיל ופונה בדרך לא דרך, לכיוון שטחי הרשות הפלסטינית. מרוב בהלה, צרחה הנערה צרחות אימים שככל הנראה הבהילו את הנהג, וגרמו לו לחזור בחזרה למסלול הקבוע. אביה: "היה כאן ניסיון חטיפה". דוברות אגד: "הנהג טעה"

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

נס על קו 183 של 'אגד', ממודיעין ליישוב דולב: נערה בת 15 עלתה ביום ג' האחרון על האוטובוס, ונכחה בו לבדה. בשלב מסוים הבחינה כי הנהג הערבי סוטה ממסלולו הרגיל ופונה בדרך לא דרך, לכיוון שטחי הרשות הפלסטינית. מרוב בהלה, צרחה הנערה צרחות אימים שככל הנראה הבהילו את הנהג, וגרמו לו לחזור בחזרה למסלול הקבוע.

ישראל שטיגליץ, אביה של הנערה, סיפר הבוקר (ה') בראיון לערוץ 7, את שסיפרה לו בתו: "הבת שלי נסעה הביתה והייתה היחידה באוטובוס. היא ישבה במרכז האוטובוס, סמוך לדלת האחורית. הכל היה בסדר, עד שלפני הפנייה ליישוב דולב, הנהג החליט לסטות מהמסלול ולעלות לכיוון הכפר עין ירק שבשטחי הרשות הפסלטינית".

בשלב זה, לדברי האב, בתו החלה לצרוח. "היא זעקה בהיסטריה 'תוריד אותי, תוריד אותי', ואז הנהג החל לחזור ברוורס לדולב. היא הגיעה הביתה נסערת וסיפרה שניסו לחטוף אותה".

מאז, חוששת הבת (ובנות נוספות ביישוב) לעלות על קווי האוטובוס של אגד. "אלו נהגים ערבים שלפעמים עולים עם החברים שלהם, ולכל אורך הנסיעה מדברים בערבית. וזה מפחיד. פניתי למשטרה ולמשרד התחבורה, ועד עכשיו לא קיבלתי תגובה. יש לנו חשד שהיה כאן ניסיון לחטיפה או אף חמור מכך".

בתגובה לתקרית, מיהר שטיגליץ לפרסם פוסט בפייסבוק ומהתגובות שקיבל, נוכח לדעת שזה אינו המקרה היחיד שקרה. "היה מקרה כזה לפני חודש וחצי, של נהג שהוריד תלמידים בחושך וזה נגמר ברוך ה' בטוב, אבל מאוחר יותר התברר לנו שמדובר בנהג שיש נגדו הליכים פליליים", אמר.

תגובת הדוברות של אגד תעבורה: "מתחקיר ראשונים שבוצע, עולה כי נהג האוטובוס טעה בנתיב הנסיעה ומיד לאחר שהנוסעת הסבה את תשומת לבו לנושא, הוא עצר את רכבו וביצע נסיעה לאחור במטרה לשוב לנתיב הנסיעה של הקו".

עם זאת, מוסיף שטיגליץ לטעון: "מדובר בנהג שמכיר את הקו והוא ממש לא התבלבל. זה לא היה מקרי".

 

תגיות:אוטובוסנססכנהערביםנהגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה