תרבות יהודית

השחקנית נועה קולר: "אני מדברת עם ה’ בכל לילה"

השחקנית נועה קולר שמגלמת את תפקיד הגיבורה בסרטה החדש של רמה בורשטיין מעידה על עצמה: "לא חזרתי בתשובה, אבל התחלתי לדבר עם ה' בכל לילה"

נועה קולר בסרט (צילום מסך)נועה קולר בסרט (צילום מסך)
אא

לא, השחקנית נועה קולר עוד לא חזרה בתשובה, ובכל זאת, בראיון שנתנה באולפן 'וואלה', בו סיפרה על השנה האחרונה שחלפה עליה, בה גילמה בין היתר את תפקיד הגיבורה בסרט של רמה בורשטיין – 'לעבור את הקיר', היו לה כמה התבטאויות מפתיעות.

אחת מהן הייתה כאשר המראיינת סיפרה לקולר על כך שהופיעה כותרת בנוגע לכך שהיא 'מתחזקת'. קולר נראתה לרגע אחד בהלם, אך מהר מאוד היא השיבה ש"בטח, אני יכולה להגיד שאני מתחזקת מאז הסרט בהמון מובנים. אני לא חוזרת בתשובה בשום רמה, באמת לא במובן דתי, אבל האמונה נכנסה לי באופן משמעותי לחיים. אני מאמינה שטוב קורה ושכדאי להשקיע בו ולהאמין לטוב. ואני גם מתפללת, התחלתי להגיד בכל לילה למי שנמצא מלפניי, מצדדיי, מאחוריי ובתוכי, מה אני רוצה וממה אני מפחדת ולבקש עזרה".

על הסרט עצמו ציינה קולר שהודות לבימאית רמה בורשטיין הוא נעשה ב"אווירה של קודש וחול". עוד היא ציינה: "גיליתי דברים דומים בין החברה החילונית והדתית, אבל גיליתי גם פער בין החברה הדתית לחילונית. אצלנו להגיד: 'אני רוצה להתחתן' זה לא פופולארי, אבל בחברה הדתית מותר להגיד את זה, כי זהו כרטיס כניסה לחיי הבוגרים ואופציה לקבל אהבה".

כשנשאלה על ידי המרואיינת האם הצליחה להתחבר לעולם הזה היא השיבה ש"בטח".

תגיות:תפילהרמה בורשטייןנועה קולר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה