חדשות יהדות

מרגש: חברה בינלאומית התאימה את מכשיר ה-CAPA לשומרי שבת

ארגון 'משמרת השבת' אירח במשרדו את הרב שי עמר, שהתרגש מכך שחברה בינלאומית התאימה את מוצריה לשימוש בשבת

אא

בסוף השבוע האחרון זכו פעילי ארגון 'משמרת השבת' לביקורו של הרב שי עמר. במסגרת הביקור, הציגו הפעילים בפני הרב מוצרי חשמל שונים אשר נבנו ותוכננו על ידי מספר חברות ברחבי העולם. בין המוצרים שהוצגו בפני הרב, בלט לטובה מכשיר ה-CAPA, אשר מהווה פתרון לסובלים מדום נשמתי, ועד היום שימוש בו בשבת היה כרוך בחילול היום הקדוש.

בעקבות פעילות הארגון, שינתה החברה מספר פונקציות במכשיר, על מנת שיתאפשר שימוש בהם בשבת, ללא חשש לחילולה. הרב עמר הביע את התפעלותו הרבה מכך שחברה בין לאומית התאימה את מוצריה למען יהודים שומרי מצוות. 

בנוסף, הוצג בפני הרב פתרון למד סוכר רציף, אשר גם בו ניתן להשתמש בשבת ללא חשש חילולה. כן הוצג בפני הרב הפתרון המקיף לרוב סוגי המקררים החדשים. הפתרון החדש מתאים לרוב סוגי המקררים הדיגיטליים הקיימים כיום, ומאפשרים להשתמש בהם ללא חשש חילול שבת בפתיחת המקרר או סגירתו. 

'משמרת השבת' הוא ארגון, ששם לו למטרה להתאים את הטכנולוגיה החדשנית הקיימת היום למען שומרי השבת. הארגון מפעיל שלוש מחלקות: מחלקה טכנית – הבודקת את הצדדים הטכניים של מכשירים ופיתוחים דיגיטליים שונים; מחלקה הלכתית – המבררת לעומק את הסוגיה; ומוקד טלפוני – אשר נציגיו מקבלים פניות מהציבור, ומסייע לו לקבלת הפתרון ההלכתי המותאם בדיוק לסוג המכשיר החשמלי.

הארגון מקבל מאות שיחות ביום, והצליח למצוא עד כה פתרונות גם לבעיות שנראו על פניהם סבוכות מאוד. לדוגמה, בנושא לחצן המצוקה לקשישים, מצאו פעילי הארגון פתרון מבריק: נורת סיב אופטי שדולקת באופן קבוע מתחת למכסה, והאדם רק מרים את המכסה כדי להפעיל את קריאת המצוקה. הוא לא מפעיל שום דבר חשמלי.

יש לכם שאלה בנוגע לאחד ממכשירי החשמל בביתכם? פנו לארגון 'משמרת השבת' במספר: 0722164422. נציגי הארגון משיבים באדיבות לפניות, ומסייעים לכל פונה עד שהוא מקבל את הפתרון המושלם והמתאים ביותר עבורו.

תגיות:שבתטכנולוגיהמשמרת השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה