חדשות יהדות

מדהים: בזכות פרויקט ’אמנים’, הנחש נדבק לקיר והילדים ניצלו

נס גדול התרחש בבית משפחת בנטל, בזכות פרויקט מיוחד לאמירת 'אמן' שבו התחזקה כל המשפחה: הנחש הארסי נדבק אל פלקט המצוות, וחיי הילדים שישנו בחדר הסמוך - ניצלו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לפני מספר חודשים נפטר לבית עולמו רופא ילדים מוכר בשם ד"ר ירוחם בנטל ז"ל, אשר כיהן כרופא ילדים ומנהל מחלקת הפגים במרכזים הרפואיים 'לניאדו', ו'מעייני הישועה', ופקד באופן קבוע את שיעורו של הגר"י זילברשטיין  לרופאים.

בעקבות מותו של ד"ר בנטל, יזמה כלתו פרויקט מיוחד במינו לעילוי נשמתו: פלקט גדול וחוויתי הנושא על גבו ברכות שונות, ומדבקות בצורה של פסיפס. תפקיד הילדים הוא להדביק את המדבקות הנכונות לפי סוג הברכה שעליה אמרו אמן.

צילום: קול ברמה, בטאון רמת אלחנןצילום: קול ברמה, בטאון רמת אלחנן

בסוף המשימה מתקבלות מילים שקשורות למצווה של עניית אמן, דבר שמגדיל את ההנאה מה'משחק' המאתגר, ומחזק את כל המשפחה במצווה חשובה זו. הסיפור שלפנינו מובא בעלון 'קול ברמה', המגולל את הנס של משפחת בנטל מרכסים - שהתרחש בזכות אותו פלקט מיוחד: בוקר אחד מתעורר אחד הילדים לבית משפחת בנטל, ומתחיל לזעוק זעקות אימים.

ההורים המבוהלים מיהרו לחדרו, ונחרדו אף הם למראה עיניהם: אל הפלקט 'נדבק' נחש גדול וארסי, שככל הנראה הספיק לטייל בבית להנאתו במשך זמן מה, בטרם הגיע אל הפלקט. לוכד נחשים שהוזעק אל בית המשפחה ציין כי מדובר בנחש ארסי 'במיוחד', ש'אפשר להביט על לכידתו כעל נס', כדבריו. "נעשה לנו נס בזכות הקפדה על אחת המצוות החשובות ביותר - אמירת 'אמן' על ברכות", אמרו בני המשפחה אסירי התודה. 

תגיות:נחשברכותאמןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה