פעילות הידברות

תודה לכל התומכים בפרויקט "שבויות". בזכותכם נציל הרבה יותר נשמות יהודיות!

בערב יום כיפור הסתיים בהצלחה מבצע נוסף של הידברות, כשהפעם הנושא היה מלחמה בהתבוללות. 1,133 יהודים ויהודיות ברי מזל, נרתמו ולקחו חלק מכריע בשותפות במשימה החשובה. אשריכם!

אא

ממש בערב יום הכיפורים, לפני שנחתם הדין, הסתיים פרויקט מימון ההמונים שהידברות יזמה באתר Headstart, כדי להושיט יד לאלה שהתבוללו בתוך העם היהודי. השלב הראשון התמקד בתרומה למחלקת 'שבויות', שמחלצת נשים יהודיות הנשואות למוסלמים וחייהן אינן חיים, ועוזרת להן ולילדיהם להשתקם. השלב השני התמקד במימון פרויקטים של חינוך והסברה כדי למנוע את המקרה העצוב הבא, וכדי לאפשר טיפול מונע, הן באופן כללי והן מול מקרים פרטיים שמגיעים אל פתחנו.

הפעילות הזו, מטבע הדברים, מצריכה משאבים רבים. ביקשנו ממכם להירתם לעזרה, להיות שותפים לפעילות שלנו, לאפשר לנו לחלץ עוד ילד יהודי שגדל בין גויים, עוד אישה שסובלת מרורות בכפר ערבי. לתת לנו את האמצעים לעוד הסברה, עוד פעילות מניעה.

ואתם, כמו תמיד, נעניתם. בימים הנוראים הללו המוני יהודים בחרו להוסיף לעצמם זכויות דרך התמיכה בפרויקט המלחמה בהתבוללות. בכל פעם שנראה היה שהפרויקט נתקע, יהודי שאכפת לו הגיע והציל את המצב. ברגע האחרון ממש תרם מישהו אחד את 7,000 השקלים האחרונים, כדי שנגיע ליעד. זה לא הפריע לעשרות יהודים נוספים לתרום גם אחרי ההגעה ליעד המקורי.

בזכותכם, נתחיל את תשע"ז כשבידינו יותר משאבים למלחמה הכל כך חשובה הזו. תזכו למצוות, וזיכרו: התרומה שלכם הפכה אתכם לשותפים מלאים. כל הצלחה בהחזרת יהודים רחוקים נוספים, דרך הידברות – היא הצלחה שלכם. 

תגיות:יום כיפורשבויותהתבוללותתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה