חדשות בארץ

נתניהו: "אנחנו מגבים את החיילים שלנו"

ראש הממשלה העניק ראיון נרחב לכלי התקשורת הישראליים, והתייחס למשפטו של אזריה, להסכם עם ארה"ב, למס על הדירות, וגם לחקירות האישיות נגדו ונגד רעייתו

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"אנחנו נותנים גיבוי לחיילים שלנו", כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיונות שנתן לכלי התקשורת הישראליים, לראשונה מזה חודשים ארוכים.

את הדברים הוא ציין בנוגע למשפטו של החייל היורה אלאור אזריה, והוא גם פירט: "אני אישית הייתי במצבים האלה והתנסיתי בזה גם כחייל וגם כקצין בסיירת מטכ"ל. לכן אני חושב שאנחנו מבינים את זה, נותנים גיבוי לחיילים שלנו, אבל צריך להבין דבר אחד – יש מערכת שיפוט בצבא, נותנים גיבוי לצה"ל ונותנים גיבוי למערכת המשפט הצבאית".

בנוגע לשיחה שקיים עם צ'ארלי אזריה, אביו של אלאור, הסביר נתניהו: "אמרתי לו מילה במילה – שים יהבך על צה"ל, על הרמטכ"ל, על המפקדים, על החיילים שלנו ועל מערכת המשפט שלנו".

כשנשאל האם התקשר לעוד הורים שחיילים עברו על פקודות הצבא, הוא השיב: "לא, אבל התקשרתי להרבה הורים במצוקה על כך שבניהם נפלו או נעדרו, או נפלו ונעדרו".

נתניהו גם מצא לנכון להתייחס למצב המדיני, ובנוגע לכך ציין שהוא מקווה שנשיא ארה"ב לא ינסה לכפות מהלך מדיני חד צדדי.

בסך הכל אמר נתניהו שהוא מרוצה מהסכם הסיוע שנחתם בין ארה"ב וישראל: "השגנו הישג כביר. ההישג הוא דבר שדנו עליו בביקור של אובמה בישראל לפני ארבע שנים. אז אמרנו שאנחנו שואפים לכונן הסכם ביטחוני לעשור הקרוב למדינת ישראל שייתן לנו גם העצמה צבאית וגם פיתוח של מערכות ההגנה שלנו נגד טילים".

נושאים נוספים שנתניהו התייחס אליהם הם מחירי הדיור, המס על דירה שלישית, ואפילו החקירות שנעשות נגד רעייתו. "אני מעריץ אותה", הוא הדגיש, היא נמצאת תחת מתקפה. איש לא היה רוצה לראות שעושים לרעייתו מה שעושים לה יום-יום".

על הבדיקה המשטרתית בעניינו אמר נתניהו: "דווח על הרבה שטויות. לא יהיה כלום כי אין כלום".

תגיות:אלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה