חדשות בארץ

ירושלים: עשרות נפגעים בשריפה בבניין מגורים

36 אנשים נפגעו בשריפת ענק שפרצה בבניין מגורים בגבעת מרדכי, כולם פונו מהמקום במצב קל כשהם סובלים משאיפת עשן. נבדק: האם חיבור גז פיראטי הוא שהוביל לשריפה?

השריפה אמש (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)השריפה אמש (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

שריפת ענק פרצה אתמול (ראשון) בבניין מגורים ברחוב שחל בשכונת גבעת מרדכי בירושלים. הדבר התרחש בשעת לילה מאוחרת, ועשרות צוותי כיבוי הוזנקו למקום כדי לכבות את הדליקה ובמקביל, לחלץ מן הבניין הבוער עשרות בני אדם, מתוכם תינוקות וילדים רבים, כמו גם אנשים קשישים. כולם בחסדי שמיים במצב קל וסובלים משאיפת עשן בלבד.

לבית החולים שערי צדק פונו 24 נפגעים, לבית החולים הדסה עין כרם פונו שמונה נפגעים ולהדסה הר הצופים ארבעה. בנוסף, צוותי הכיבוי סרקו את האזור כדי לשלול לכודים, והם גם פעלו לאחר מכן כדי לאוורר את הבניין מן העשן הרב.

מעריית ירושלים נמסר כי במהלך הלילה צוותי העירייה והרווחה דאגו לוודא כי לכל הדיירים יש מקום לינה.

עדי ראייה דיווחו על כך שלשריפה קדם פיצוץ חזק, ועל כן העלו את ההשערה שבלון גז שהתפוצץ הוא זה שגרם לשריפה. את הדבר יהיה ניתן לדעת בוודאות רק לאחר בדיקת הדירות, וחיפוש אחר רשלנות (אם ישנה) בחיבור מערכת הגז.

יצוין כי שעות ספורות קודם לכן פרצה גם שריפה בדירת מגורים בביתר עילית. גם שם הצליחו לחלץ את הלכודים כמעט ללא פגע, ושני ילדים שנפצעו קל פונו לבית החולים שערי צדק, לקבלת טיפול רפואי.

תגיות:שריפהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה