חדשות בארץ

מצבו של פרס משתפר, אך עדיין קשה

יממה אחרי שאושפז הנשיא לשעבר במצב קשה בבית החולים, מנסים בני משפחתו לשמור על אופטימיות ונאחזים בכך שמצבו השתפר. "הוא תמיד הפתיע, הלוואי שגם הפעם"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שמעון פרס, הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, מאושפז עדיין בבית החולים שיבא תל השומר במצב קשה. נכון לשעות הערב – יממה אחרי האירוע המוחי שעבר, הוא מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ, אולם כפי שהתבטא בשעות אחר הצהריים פרופ' יצחק קרייס, מנהל בית החולים שיבא – "חל שיפור מסוים במצבו".

פרופ' קרייס התנסח בזהירות: "אני יכול לומר שלמרות שמצבו עדיין קשה, הוא יציב ויש שיפור מסוים. הוא קצת יותר ערני, ואנחנו מתרשמים שמצבו הנוירולוגי קצת יותר טוב. הוא עדיין מורדם ומונשם".

גם פרופ' רפי ולדן, חתנו ורופאו האישי של פרס, נשמע הערב מעט אופטימי וסיפר כי חמיו הבין היטב את המדובר אליו ולחץ את ידו בחום. "אנחנו מתרשמים שמצב ההכרה שלו השתפר באופן ניכר כפי שפרופ' קרייס אמר, לעומת מה שהיה בשעות הקודמות. נמשיך להרדים אותו, לא כי המצב מחייב את זה אלא כדי להקל עליו".

בין האורחים שביקרו הערב במחלקה בה מאושפז פרס היה גם ראש הממשלה נתניהו, אשר ישב עם בני המשפחה ושוחח איתם, במטרה לחזקם. בדבריו הוא ציין: "אצל שמעון יש חיוניות גדולה, הוא צעיר ונמרץ, ויש תקווה. התפילה שלי לפחות התחזקה היום כשראיתי את הטיפול המסור וגם את סימני התקווה. אנו נמשיך כולנו לקוות ולהתפלל".

ואילו נדב פרס, נכדו של שמעון פרס, הצליח לבטא את תחושותיהם של רבים. "הוא תמיד הפתיע", כך אמר, "ואני מאמין שיפתיע אותנו גם הפעם. כך אנו מקווים".

תגיות:שמעון פרסאירוע מוחיטיפול נמרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה