מעניין

היום שבו הילד עם אוטיזם לא ישב לבד בארוחת צהרים

בו פסקה הוא ילד עם אוטיזם שבדרך כלל נאלץ לשבת לבד בארוחת צהרים. אבל ביום שלישי שעבר, בחר לשבת לידו מישהו שהוא מעריץ

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בו הוא תלמיד חטיבת ביניים בבית הספר מונטפורד שבעיר טלהאסי, פלורידה. בו הוא ילד חמוד, אבל הוא לוקה באוטיזם. כתוצאה מכך, הוא מבודד חברתית כמעט לגמרי. בכל ארוחת צהרים, למשל, אותה אוכלים תלמידי בית הספר בקפיטריה של בית הספר, בו יושב לבדו. אף אחד לא רוצה לשבת איתו.

אבל ביום שלישי האחרון בו לא ישב לבד לארוחת צהרים. באותו היום ביקרו בבית הספר שחקני נבחרת הפוטבול של אוניברסיטת פלורידה. אחד מהם, שחקן בשם טראביס רודולף, הבחין בילד היושב לבדו. "שאלתי אותו אם אני יכול לשבת לידו והוא אמר 'בטח, למה לא'", מספר רודולף. "התיישבתי והייתה לנו שיחה נהדרת. מסתבר שהוא אוהד מושבע של הקבוצה שלנו".

מישהו צילם את השניים אוכלים ביחד ושלח את התמונה לאימו של בו, לאה פסקה, שהתרגשה מאד מהמחווה של רודולף. היא העלתה את התמונה לפייסבוק שלה וכתבה: "מישהו שלח לי את התמונה היפה הזו היום עם הכיתוב 'טראביס רודולף אוכל צהריים עם הבן שלך'. שאלתי: 'מי זה?' והוא כתב: 'שחקן של אוניברסיטת פלורידה'. ואז פשוט זלגו דמעות על לחיי...טראביס רודולף ומספר שחקנים אחרים ביקרו היום בבית הספר של הבן שלי. אני לא בטוחה מה גרם לאיש הנדיב הזה לשבת לאכול עם הבן שלי, אבל אני שמחה לומר שהמחווה שלו לא תשכח בקרוב. ליום אחד לא הייתי צריכה לדאוג שהילד המתוק שלי אכל שוב לבד, כי הוא ישב עם מישהו שהוא מעריץ. טראביס, תודה רבה לך. שימחת מאד את האמא הזו ואנחנו אוהדים שלך לכל החיים!"

רודולף עצמו לא ממש הבין על מה הרעש. "היה מאד קל לדבר איתו. יש לו חיוך נעים ואישיות חמה". המאמן שלו, לעומת זאת, הבין בהחלט את גודל המחווה. "יש הרבה דרכים להשפיע על החיים של אנשים אחרים...אני גאה מאד בטראביס, הוא עשה את היום של הנער הזה".

 

תגיות:ארוחת צהריםאוטיזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה