חדשות בעולם

אימה בפראג: דגלי דאעש הונפו ברחובות

ארגון צ'כי ביקש להמחיש לצ'כים כיצד תיראה ארצם תחת שלטון מוסלמי: הוא הביא  דגלי דאעש לרחובות, רובים, לוחמים ואפילו גמל. אבל היו גם כאלו שלקחו את זה ברצינות

המפגן בפראג (צילום מסך)המפגן בפראג (צילום מסך)
אא

בצ'כיה מנסים להילחם בקליטת המהגרים המוסלמים באירופה, וכבר זמן רב שהמדינה נחשבת לאחת הדוברות החריפות ביותר נגד קליטת מהגרים מוסלמים. למרות זאת, יש לא מעט פליטים מוסלמים שממשיכים להגיע אליה. בעקבות כך, החליט אחד הארגונים הימניים שבמדינה לעשות מעשה.

אנשי הארגון הגיעו לרחובות פראג ודימו פשיטה של מחבלים על העיר העתיקה. הם דאגו לבצע את המיצג באופן מושלם, כשהם ישובים בכלי רכב, מניפים דגלי דאעש ואף צועקים: "אללה אכבר". מטרתם בכך הייתה להראות לצ'כים באופן מוחשי איך תיראה ארצם תחת שלטון מוסלמי. אפילו גמל הם הביאו למקום, ואף עטו על עצמם מדים המזכירים את ארגון המדינה האיסלאמית.

יצוין כי ההדמיה נערכה באישור המשטרה, אולם המשטרה עצמה הייתה זו שעצרה את המפגן, כאשר עמדו המשתתפים לחקות עריפת ראשים, כמו שעושה הארגון.

על אף שרבים מן התיירים נהנו מן המופע, היו גם כאלו שנבהלו, ובסרטונים שצולמו ניתן לראות תיירים ישראלים שמשתטחים על המדרכה, מרוב פחד ואימה. דובר משטרת צ'כיה ציין כי "אכן, היו מי שחשבו שמדובר במתקפת טרור אמתית, והם תפסו מחסה, וחלקם ברחו למסעדות סמוכות".

תגיות:פראגדאעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה