חדשות בעולם

נס בהונגריה: ההריונית יילדה את עצמה, המטבח הפך לחדר ניתוח

בודפשט, הונגריה: צוות חובשים שהוזעק לביתה של הריונית בשנות הארבעים המאוחרות לחייה כשהיא נאנקת מכאבים עזים – הופתע לגלות כי עד שהגיעו, הספיקה האישה ליילד את עצמה.  "ראינו אישה מבוגרת, היסטרית בצורה שלא תיאמן. היא ישבה על הכיסא במטבח, והתינוק הרך בחיקה", סיפר אחד הפרמדיקים

חובשת אוחזת בידיה את התינוק הרך (צילום מסך פייסבוק)חובשת אוחזת בידיה את התינוק הרך (צילום מסך פייסבוק)
אא

בודפשט, הונגריה: צוות חובשים שהוזעק לביתה של הריונית בשנות הארבעים המאוחרות לחייה כשהיא נאנקת מכאבים עזים – הופתע לגלות כי עד שהגיעו, הספיקה האישה ליילד את עצמה.  "ראינו אישה מבוגרת, היסטרית בצורה שלא תיאמן. היא ישבה על הכיסא במטבח, והתינוק הרך בחיקה", סיפר אחד הפרמדיקים.

"התינוק לא נשם, וכולנו היינו בהלם רציני, אבל במצב כזה אין לך יותר מדי זמן לחשוב. נאלצנו לפעול במהירות, ובין רגע הפכנו את המטבח שלה לחדר ניתוחים מאולתר".

קצב הלב של התינוק התגלה כחלש מאוד, ומשהצוות הבין שאין זמן לפנות את האישה לבית החולים, השתמשו במנורה כדי לחמם את התינוק, ושאבו חמצן אל תוך חבל הטבור לפני שחתכו אותו. "הוזעקתי לזירה תוך כדי פעילותם של החובשים", מספר ד"ר טיבור קוסיס (באנגלית: Tibor kocsis). "ואז התחלנו בהנשמה מפה לפה שהחזירה את הדופק של התינוק, והוא שב לנשום בכוחות עצמו. אני שמח שעברנו את זה בשלום, ושהאמא והתינוק בריאים ושלמים".

תגיות:לידההריוןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה