חדשות בארץ

מחמם את הלב: מה שעשה מפכ"ל המשטרה כשנקלע לזירה של תאונה

הבוקר, נקלע רב-ניצב רוני אלשיך לתאונת דרכים שהתרחשה במקביל לנסיעתו בכביש איילון דרום. בלי לחשוב פעמיים, יצא אלשיך מהרכב וביקש לסייע לפצועה בת ה-65

אא

הבוקר (שלישי) נקלע מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך לכביש איילון דרום, בעת שהתרחשה בו תאונת דרכים בין שלושה כלי רכב. אלשיך יצא מרכבו כדי לסייע בטיפול בשטח, עד לפינוי הפצועים והטיפול בתאונה.

לפי דובר מד"א, זכי הלר, התאונה אירעה באזור השעה 12:48, אז נמסר למד"א במרחב דן על תאונה בין שלושה כלי רכב, בכביש 20 איילון דרום, ממחלף לה גווארדיה לכיוון דרום. אותה שעה, נסע במקום גם רב ניצב אלשיך, ומשהבחין בתאונה – מיהר להגיש עזרה.

כך, במהלך הפינוי והטיפול בפצועים, הבחין אחד החובשים, רומן ברודסקי, כי מי שעומד לצידו ומסייע לו הוא לא אחר מאשר מפכ"ל המשטרה בכבודו ובעצמו. "כשהגעתי למקום ראיתי שמדובר בתאונה עם מעורבות של שלושה כלי רכב והנוסעים היו מחוץ לרכב", תיאר ברודסקי. "למעט אישה כבת 65 שישבה בכיסא הנהג של אחד הרכבים, כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפציעות קלות. ניגשתי לטפל בפצועה, והופתעתי לגלות שמי שמסייע לה הוא לא אחר מאשר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך שנקלע למקום, עצר את רכבו והגיש עזרה ראשונה לפצועה".

עוד הוסיף ברודסקי, כי אלשיך לא עזב את המקום לפני שוידא כי התאונה אכן מטופלת כיאות. "הוא בחן מקרוב אחר מה שהתרחש, ולאחר שראה שהפצועה בידיים הטובות של מד"א הוא עזב את המקום ופיננו את הפצועה לבית החולים".

תגיות:משטרהחסדחדשות היוםרוני אלשיך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה