חדשות בארץ

הרב לסרי בניחום אבלים בבית משפחת אריאל: "הקב"ה זיכה אותנו לשמור על נשמות טהורות"

הרב מיכאל לסרי, שאיבד את בנו שמעון יוחאי ז"ל, הגיע היום לנחם את בני משפחת אריאל, היושבים שבעה על בתם הלל-יפה הי"ד

אא

הרב מיכאל לסרי, מבכירי עולם התשובה, הגיע היום (שלישי) לניחום אבלים אצל משפחת אריאל. בני המשפחה, האבלים על הירצחה של הלל-יפה הי"ד, בת ה-13, הופתעו לגלות את הרב, שרק לפני שבוע קם מהשבעה על בנו, שמעון יוחאי ז"ל.

הרב לסרי ניחם את בני המשפחה, בספרו להם על האובדן הנורא שחווה, בטביעתו של בנו היקר. "בכל דבר ניתן לראות את יד ההשגחה, ולהבין שהכל לטובה", אמר הרב לסרי.

הרב לסרי הוסיף וסיפר כי כאשר קם מהשבעה על בנו, הוא עלה לכותל המערבי כדי לומר תפילת "נשמת כל חי". לפליאתם של הסובבים, הסביר: "אמרתי להם: אני הולך להודות לקב"ה שזכיתי ל-21 שנים שהייתה לי ביד נשמה כזאת גבוהה. הקב"ה זיכה אותי לשמור עליה. זה לא פשוט".

הרב לסרי הרעיף טללי נוחם על בני המשפחה הכאובים. "בתכם הי"ד נמצאת כעת במקום גבוה בשמיים, בגן עדן, עם כל הקדושים והטהורים. מי שמת על קידוש השם מעלתו גדולה מאוד".

עוד הוסיף הרב לסרי כי "אנחנו צריכים להתחזק לעילוי נשמתה הטהורה, ולקבל על עצמנו קבלות טובות ברוחניות".

כזכור, בערב חג השבועות אירעה טרגדיה קשה בבית משפחת לסרי. הבחור שמעון יוחאי ז"ל, שהגיע לטבול בחוף הים לרגל השבת והחג, טבע. ביום חג השבועות השיב את נשמתו ליוצרה. אביו, הרב מיכאל לסרי, חיזק את עם ישראל, בקבלו את הדין באהבה. "תודה לכל אלה שקיבלו על עצמם קבלות טובות. תודה לקב"ה שזיכה אותנו בילד כזה מדהים, שהיה אתנו 21 שנים. הקב"ה לקח אותו אליו כי הוא ילד שלא ראוי לעולם הזה, אלא ראוי רק לעולם הבא", אמר הרב בקומו מהשבעה.

תגיות:הרב מיכאל לסריהלל יפה אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה