חדשות בארץ

"הקייטנה של הלל יפה שלנו כבר לא תצא לפועל"

הלל יפה אריאל בת ה-13, נרצחה בשבוע שעבר, אבל ברחבי היישוב עדיין פזורות המודעות שתלתה, בהן הציעה למשפחות לשלוח את ילדיהן לקייטנה שתכננה לקיים בהתנדבות במהלך הקיץ, יחד עם חברותיה. וגם: המפגש המרגש בין רינה אריאל, לזהבה שאול, אמו של הלוחם אורון שאול

אא
חיים שלמים שנגדעו, ואיתם גם התוכניות שכבר לא ייצאו לפועל: ברחבי קרית ארבע נפוצו בשבועות האחרונים מודעות, המציעות לתושבי האזור קייטנה חינמית, שתעסיק את ילדיהם במשך שעות היום. בנוסח המודעה נכתב כי "בוגרות כיתת ח' מאולפנה בקריה מעוניינות לשמור על ילדיכם אחרי הקייטנה, מגילאי גן עד בית ספר יסודי (כיתות א'- ב'). אנחנו מציעות מגוון פעילויות רחב ומעניין שיעסיק את ילדך עד שתחזור מהעבודה. למעוניינים: הלל אריאל".

את המודעות, תלו הנערה הלל יפה אריאל וחברותיה, זמן קצר לפני שנרצחה, ואלה, נותרו דוממות אבל זועקות חזק כל כך בכל רחבי קרית ארבע, את חסרונה של ילדה אחת בת 13.5, עדות למי שהיתה כל כולה מהות של טוב, ונקטפה בדמי ימיה.
המודעה שנותרה תלויה (צילום: מתנהמודעה שנותרה תלויה (צילום: מתנ

כזכור, הלל יפה אריאל, נרצחה בשבוע שעבר בפיגוע הקטלני שאירע בקרית ארבע, לאחר שמחבל שחדר לבית המשפחה דקר אותה במיטתה. בינתיים, את המודעות איש אינו מסוגל להוריד.

במקביל, אל בית המשפחה ממשיכים להגיע מנחמים רבים, שמבקשים לחזק את המשפחה. אחד הביקורים המרגשים להם זכתה היום רינה אריאל, האם, הוא ביקורה של זהבה שאול, אימו של החייל הנעדר אורון שאול, כפי שתואר באתר 'ישראל היום'.

יחד איתה, הגיעו בני המשפחה, שסיפרו שהגיעו היישר מכרם שלום, שם הפגינו במטרה לשחרר את בנם. את ההחלטה קיבלו בספונטניות, ופשוט הגיעו לבית המשפחה כדי לנחם.

את זהבה שאול זיהתה אריאל מיד עם כניסתה, אז קראה בהתרגשות: "״וואוו! האמא של המלאך, האמא של אורון שאול, באה לנחם אותנו. אנחנו אלה שצריכים לנחם אותך״.
בתגובה, השיבה לה שאול כי ״באנו לנחם ולחבק אתכם בשעה הקשה הזאת. אנחנו חייבות להיות חזקות״.

השניים, התחבקו ממושכות, וניסו למצוא את המילים כדי לנחם האחת את השנייה על אסונה הפרטי. ״אני מקווה שאורון שם למעלה יקבל את הבת שלי, ישמור עליה וישגיח מלמעלה על כל מה שקורה כאן. אני מקווה שכולם יבינו שבאלימות לא פותרים שום דבר. צריך שיח, צריך לאהוב אחד את השני ולהבין שאפשר למצוא פתרונות אחרים למצב הקשה שבו אנחנו נמצאים״, אמרה האם אריאל בכאב.

בסיום הפגישה, התבטאה אורון ואמרה כי ״באנו לחזק בימים כל כך קשים, שבהם אנחנו נאבקים כדי שממשלת ישראל תפעל באופן אקטיבי לשחרורם של הבנים ויצאתי מחוזקת מאישה מדהימה, אישה למופת״.

ויהי רצון שעם ישראל יזכה להתאחד לא רק בזמנים של שבר ואסונות, אלא גם בימים כתיקונם, ובזמנים של שמחה. אמן כן יהי רצון.
תגיות:קייטנהקריית ארבעפיגועהלל אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה