חדשות בארץ

ילדיו של הנרצח נפרדים ממנו: "אבא צדיק שלי, תתפלל עלינו"

ילדיו של הרב מיכאל מרק הי"ד נשאו דברים לקול בכיות הקהל. "טבעתי, אבא, במצולות חסרונך. יבש ליבי, צמא לאהבתך", הספיד יהושע את אביו

אא

אלפים משתתפים בשעה זו (ראשון) בהלווייתו הקדוש הרב מיכאל מרק הי"ד, שנרצח בערב שבת לעיני רעייתו ושניים מילדיו. מצבן של רעייתו ובתו עדיין מוגדר קשה ובינוני.

הבת, אורית, נפרדה מאביה: "כמה טוב עשית בעולם. כמה תרמת, כמה נתת לאחרים. כמה נתת לנו. כל דבר שרק רצינו נתת לנו. קיבלת אותנו כמו שאנחנו ותמיד אהבת אותנו. גם כשעשינו משהו לא בסדר היית איתנו ולא עזבת לרגע. אתה האבא הכי טוב בעולם. תבקש מאבא שבשמיים שירחם עלינו. אבא אני אוהבת אותך. אתה ואימא ההורים הכי מדהימים שיכולתי לבקש".

לווית הרב מיכאל מרק, צילום: (פלאש 90)לווית הרב מיכאל מרק, צילום: (פלאש 90)

"תראה אותנו, אנחנו כל כך שבורים וכל כך חזקים. זה החינוך שלך. תודה שכעסת עלי כשעשיתי דברים לא נכונים ולא טובים, תודה שנשארת לצידי בכל הרגעים. תראה איזה אנשים חזקים גידלת, איזה כוחות יש לכל אחד. תראה. אבא, תודה לך על כל שניה, תודה שעזרת לי להיות מי שאני, שנתת לי כוחות. אבא, בבקשה תתפלל על אמא שהיא תקום ותבריא כי אנחנו צריכים אותה. כולנו צריכים אותך. אתה צדיק אבא. אנחנו נמשיך אותך אבא, עם כל החינוך המדהים שנתת לנו", הוסיפה.

הבן, יהושע, נפרד אף הוא מאביו הקדוש: "אבא שלי, העוצמה שברכות, מבט אחד חודר, כשאותם עיניים עוטפות ואתה יודע שעל כל צרה נתגבר. ככל שהשנים עוברות הדברים מתבהרים. למדת בעצמך ולימדת אותנו את קבלת האחר. אבא איש קבלה, הכלה, מחשבה, איזו מחשבה. עיניך המדהימות והמכילות. מה אומר ומה אספר, קצרה היריעה, טבעתי, אבא, במצולות חסרונך. יבש ליבי, צמא לאהבתך, נחלי כל הארץ, אותם אתה כל כך אוהב, אולי ימלאו את ליבי הכואב".

הבן, נתנאל, נפרד אף הוא: "בנית עולם תורה, מסרת את נפשך בשביל ללמוד תורה. גם כשעברת ימים ולילות לא ויתרת על לימוד התורה. בשבת האחרונה היית אצלנו פעם ראשונה, זכינו שתהיו אצלנו שבת שלמה, ביחד עם אמא. אנחנו חזקים אבא. היית אבא של עם ישראל, של כולם. אני כבר מתגעגע. אני כבר מתגעגע. יהי זכרך ברוך".

לווית הרב מיכאל מרק, צילום: (פלאש 90)לווית הרב מיכאל מרק, צילום: (פלאש 90)
 

נעה, כלתו של הנרצח, נשאה אף היא דברים. "למדתי ממך כל כך הרבה. לימדת אותי על העולם הגדול. באנו אליך יום אחד, היתה באמצע ישיבה חשובה אבל יצאת אלינו. הסברת לנו כל כך הרבה, על אנשים. הערצתי את המשפחה הזאת, איך דאגתם ואהבתם כל אחד. הסתכלת על כל אחד בצורה אחרת, איך שהוא היה צריך. אתה וחוי, אהבה שאין כמוה. אהבת כל אחד ואחד. בשבת האחרונה היית אצלנו, דיברנו הרבה בשבת הזאת. אני מבטיחה שלך, מיכי, שבעזרת ה' אני אשתדל לעשות כל מה שביקשת ממני. איך נמשיך בלעדיך. תודה שנתת לי את נתנאל, שתמיד האמנת בי ודחפת אותי להתקדם ולהצליח. היית אדם גדול מיכי, תודה לך".

תגיות:לוויהפיגועמיכאל מרק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה