חדשות בעולם

אבו מאזן חוזר בו: "רוחש כבוד גדול ליהדות"

מספר ימים לאחר שטען כי "רבנים בישראל דרשו מהממשלה להרעיל את מי השתיה של הפלסטינים", מתנצל יו"ר הרשות הפלסטינית על דבריו

אא
יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, חוזר בו מדבריו שישראל מרעילה את מי השתיה של הפלסטינים בהוראת הרבנים. בהודעה שפרסמה לשכתו נכתב כי "יו"ר הרשות הפלסטינית לא התכוון לפגוע ביהדות או בעם היהודי. אחרי שהובהר כי האמירה לכאורה שיוחסה לרבנים בנוגע להרעלת בארות המים הינה חסרת בסיס", נמסר בהודעה.

עוד הודגש כי "הנשיא הפלסטיני לא התכוון לפגוע ביהדות או בעם היהודי, וזאת בהתאם לכבוד העמוק שהוא רוחש לכל הדתות, ובכללן ליהדות".

כזכור, בשבוע שעבר, בדברים שנשא בפרלמנט האירופי בבריסל, אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי "רבנים בישראל דרשו מהממשלה להרעיל את המים כדי להרוג פלסטינים". גם שר הבריאות הקודם בממשלת חמאס, ד"ר באסעם נעים, צייץ בטוויטר כי ישראל מרעילה במזיד את מי השתיה המגיעים לפלסטינים, וזאת בהוראת הרבנים. ד"ר נעים הוסיף אף את תמונתו של ח"כ אייכלר על יד דבריו המקוממים.

כתגובה על דבריו של אבו מאזן, אמר הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, כי "הרבנות בישראל ואלפי הרבנים המכהנים בכל ערי ישראל, מכל העדות והחוגים אוהבים שלום ורודפים שלום. זו דרך חיינו, המונחית על ידי תורת ישראל, תורת חיים. רבני ישראל רואים ערך עליון בחיי אדם, אנו אמונים על המימרא כי 'חביב כל אדם שנברא בצלם'".

הרב לאו הוסיף ופנה למנהיגים הדתיים ברשות הפלסטינית, וביקש מהם כי יסתייגו מדברי ההסתה הקשים שהושמעו. "למנהיגים הרוחניים מכל הצדדים מחויבות עליונה לפעול להרגעת הרוחות ולהרבות שלום בעולם".
תגיות:אבו מאזןהרשות הפלסטינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה