חדשות בארץ

יהורם גאון מגיב לטענות כנגד ישראל: "הכיבוש מוביל לאירועי הטרור? תחשבו שוב"

לאחרונה, התבטא הזמר המוכר בתכנית הרדיו שלו "גאון ברדיו", המשודרת ברשת ב', דרך טור גאוני בן 11 דקות, בו הוא מפרק מהיסוד בצורה מנומקת ורהוטה, את כלל הטענות כנגד ישראל וטענת הכיבוש

אא
בבוקר שאחרי הפיגוע שהתרחש ב'שרונה מרקט' בתל אביב, הקדיש הזמר והשדרן יהורם גאון, מקום בתוכנית הבוקר שלו, "גאון ברדיו", המשודרת ברשת ב', להתייחסות לטענות כנגד ישראל, לפיהן היא זו שאחראית לאירועי הטרור המתרחשים בארץ (וגם בעולם) בידי הערבים.

את דבריו פתח באמרו כי "מעצבן לקום אחרי בוקר של רצח מתועב של אנשים שיושבים בבית קפה, ולשמוע שוב, את שגרירי העולם הגדול מטעם עצמם היושבים בטלויזיה שלנו שמסבירים לנו שזה קורה לנו בגללנו. כן, אנחנו אשמים. רצחו ארבעה בלב תל אביב, אבל האשמים – הם אנחנו. אני צריך איזה רופא טוב שיסביר לי פעם איך קוראים למחלה הזאת שבעטיה מה שלא יעשו לנו – אנחנו אשמים. שמעתם פעם על נרצחים חפים מפשע האשמים במותם? רק אצלנו זה אפשרי. יותר מזה עוד הוסיף ואמר נציג אירופה בטלוזייה שלנו שיש קו ישיר המחבר את הפיגועים באירופה לדיכוי שלנו כאן, כך הוא אמר וכל האולפן האזין בנימוס.

"באנגליה שוחטים שוטר בריטי, כי הוא כופר באיסלאם והכיבוש שלנו אשם; מפציצים בפריז אולם הופעות על יושביו הכופרים באסלאם, וגם בזה, מסביר הפרשן העולמי – אנחנו, יותר נכון הכיבוש שלנו, אשם.

עוד הוסיף, ושאל: "ולמה אנחנו אשמים? כי אין הסדר. למה אנחנו אשמים? כי אין לערבים אופק מדיני. למה אנחנו אשמים? כי אין לערבים תקווה. למה אנחנו אשמים? בגלל הכיבוש. הכיבוש. והם מיואשים ועצובים. אז ההיגיון מכתיב בפשטות שאם אין לך תקווה אתה הולך לרצוח יהודים בבית קפה, מה פשוט מזה? מה הגיוני מזה? כבשנו אותם, חסמנו להם את העתיד, הגבלנו להם את העתיד, מה שיעשו? אוי כמה רע טמון בחובו של הכיבוש הזה.

"כי אם לא היה כיבוש, אתם יודעים מה היה כאן בארץ?", הוא צוחק ומשיב בסרקזם, "היה כאן גן עדן. מונטה קארלו, היו עושים סקי בשלגים של הרי באר שבע ובדיונות החול של החרמון היה מתקיים הפעם המירוץ של מדבר הסהרה. איזה עולם נפלא היה כאן אם רק לא היה הכיבוש. ממש כממו מה שהיה כאן לפני הכיבוש. כשעוד היו לערבים, גם אופק, גם תקווה, גם שמים פתוחים ואפשרויות אינסוף להקים לעצמם לא מדינה אחת, אלא כמה מדינות המשתרעות על פני כל יהודה ושומרון, ירדן ועזה. הכל היה שלהם אז, למי ששכח.

"אוי, כמה אופק היה להם אז, והנה למשל כבר, עם האופק הזה, כבר בשנות 49-50, הרבה לפני הכיבוש הארור, תראו כמה נפלא היה כאן, שנאלצו כאן, בארץ שהגנה על עצמה מפני פלישה וחורבן סופי להתמודד עם התקפות טרור שכוונו נגד אזרחים ונהגו אז, למי שלא זוכר, אז אני אזכיר, נהגו לרשום את שמותיהם של הנוסעים היהודים בכבישי הארץ על מנת לזהות את הגופות במקרה שהמכוניות יותקפו ויעלו באש. זה היה לפני הכיבוש".

בהמשך, הוסיף לתאר סיטואציות היסטוריות רבות ושונות מהתקופה שלפני הכיבוש, שמוכיחות את טענויו של גאון, שהטריגר לכל המעשים הנפשעים של בני המיעוטים כלפינו, אינן נובעות ממעשי הכיבוש הישראליים, אלא מרצון פשוט שלהם פשוט לחסל את היהודים באשר הם, עם הכיבוש או בלעדיו.

"סונטים בנו שאין להם למה לשאוף, והנה צועקים לנו את זה בקולות ירי ודם נרצחים, מכל תחנת שידור אפשרית, ואנחנו לא שומעים", סיכם ואז הוסיף: "שאיפתם המוצהרת שלא נהיה פה בכלל, עם כיבוש או בלעדיו, מה לא ברור פה?".  
 
תגיות:יהורם גאוןהכיבושטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה