חדשות בארץ

"המחבלים נכנסו למסעדה וירו בסועדים בקור רוח"

המלצר ששירת את המלצר ששירת את המחבלים: "הם נכנסו למסעדה, הזמינו משהו לאכול. הוציאו נשק והתחילו לירות"המחבלים: "הם נכנסו למסעדה, הזמינו משהו לאכול. הוציאו נשק והתחילו לירות"

אא
ארבעה בני אדם נרצחו אמש (רביעי) בפיגוע קשה שהתרחש במתחם העסקים והבילוי "שרונה מרקט" בתל אביב. שלושה פצועים במצב בינוני ושלושה במצב קל פונו לבתי החולים.

שני מחבלים, לבושי חליפות שחורות, ותושבי כפר באזור חברון, נכנסו למסעדת 'מקס ברנר' במתחם שרונה והזמינו משהו לאכול. "הם התנהלו כמו כל לקוח רגיל ולא עוררו כל חשד", סיפר המלצר ששירת אותם. "כמה דקות אחרי שקיבלו את ההזמנה התחיל הירי. המחבלים החלו באמוק של טירוף לירות ללא הרף. הם לא צעקו או משהו, אלא הוציאו נשק ועברו מאדם לאדם. כל הסועדים צעקו בפאניקה מטורפת וניסו להימלט למטבח האחורי, חלקם הסתתרו בתוך המקררים מרוב אימה. הפצועים שכבו מדממים על הרצפה".

אסון גדול יותר נמנע בחסדי השם, כאשר מאבטחים של רשות השידור שמעו את הירי והגיעו למקום. המאבטחים ירו לעבר המחבלים, ונטרלו אותם.

מחבל אחד נתפס מיד לאחר הפיגוע וכוחות גדולים של המשטרה שפתחו בסריקות איתרו מחבל נוסף ונטרלו גם אותו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחזר באותו הזמן מביקור מדיני במוסקבה, התעדכן על הפיגוע מיד עם נחיתת מטוסו בנתב"ג. נתניהו ביקר במתחם הפיגוע יחד עם שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן והשר לבטחון פנים גלעד ארדן.  
"אנו בעיצומה של תקופה לא פשוטה. נפעל בתקיפות ובשכל", אמר נתניהו.
 
השר ליברמן מסר את תנחומיו למשפחות הנפגעים ולפצועים, ואמר כי "מדובר ברצח נתעב של חפים מפשע, עוד ניסיון לפגוע במרקם החיים של מדינת ישראל. צה"ל פועל בנחישות ובמהירות מרגע שנודע לו על האירוע. ננקוט בכל הצעדים המתבקשים מהמצב". ליברמן הוסיף כי "זה לא הזמן לתת הצהרות. אנו לא מתכוונים להשלים עם המצב".
תגיות:פיגוע ירימתחם שרונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה