חדשות בארץ

הילד לא הגיע? הגננת תתקשר להורים

הצעת חוק למניעת שכחת ילדים באוטו: גני הילדים והמעונות יחויבו להתקשר להורים אם ילדם לא הגיע למסגרת

אא

הצעת חוק למניעת האסונות הכרוכים בשכחת ילדים ברכב הוגשה אתמול (שלישי). את ההצעה הגישה יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון.

על פי ההצעה, גני הילדים והמעונות יחויבו להתקשר להורים אם ילדם לא הגיע למעון. החוק יחול על ילדים בגילאי 0-6 שנים, אם הם לא הגיעו למסגרת כעבור שעה מתחילת הפעילות.

בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב כי "לאור מקרים רבים של שכחת ילדים ברכב, הצעת חוק זו באה לגייס את מערכת החינוך לסייע במניעת התופעה. 'הרעיון נובע מהצורך בשיתוף פעולה של כל הגורמים הנוגעים לבטיחות ילדינו ולהבטיח שהם מגיעים לגנים ולמעונות היום בשלום. אין בחוק זה משום הסרת האחריות ההורית", ציינה.

''אין לי ספק כי זה הוא צעד משמעותי במניעת המוות המיותר של פעוטות וילדים וקריסת משפחותיהם", אמרה ח"כ שאשא-ביטון.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים