חדשות יהדות

נתניהו: לומד פרקי אבות בימי העומר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו השתתף בחגיגת המימונה בעיר יבנה. במהלך החגיגה סיפר נתניהו כי בשבת למד בחברותא עם בנו פרקי אבות, אשר נכתבו ביבנה שהיתה מרכז רוחני חשוב

  • כ"ג ניסן התשע"ו
אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו השתתף אתמול (מוצאי שבת) בחגיגת המימונה בביתו של חבר מועצת העיר ויו"ר סניף הליכוד ביבנה, עו"ד מאיר דהן.

במהלך החגיגות סיפר נתניהו כי במהלך השבת למד ביחד עם בנו החייל, אבנר, פרקי אבות כמנהג ישראל בשבתות שבתקופת ספירת העומר. נתניהו הדגיש כי פרקי האבות נכתבו ביבנה, אשר היתה מרכז רוחני חשוב: "אני קראתי היום יחד עם בני החייל מפרקי אבות".

"הם נכתבו ביבנה. יבנה הייתה מרכז רוחני חשוב שהבטיח את המשכיותו של עם ישראל, והיום היא עיר ואם בישראל, הולכת ומתפתחת. אנחנו כולנו או רובנו, אני בטוח, השתמשנו בימי החג לטייל בארץ הנפלאה שלנו וראינו את הפיתוח, ואת הקדמה ואת היופי".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

נתניהו ביקש להודות לכוחות הביטחון אשר עמדו על משמר ארצנו במהלך הפסח: "עבר עלינו פסח שקט, כשר ושמח. שקט תודות לחיילים ולחיילות שלנו, לשוטרים ולשוטרות שלנו, לנשות ואנשי השב"כ שהם כולם שומרים עלינו, וגם תודות למדיניות התקיפה והנחושה של הממשלה שלנו, ממשלת הליכוד".

בסיום בירך ראש הממשלה את כל עם ישראל לכבוד חגיגת המימונה: "ולכן אחרי ימי הפסח, ימי המצה, אני חושב שהגיע הזמן ליהנות ממופלאות המופלטה. תרבחו ותסעדו, חג שמח לכולם, לכל עם ישראל. חג שמח"

נתניהו אמר כי הוא ורעייתו התרגשו אמש עד עמקי נשמתם מקבלת הפנים החמה לה זכו בחגיגת המימונה, שהתקיימה בביתו של חבר מועצת העיר ויו"ר סניף הליכוד ביבנה, עו"ד מאיר דהן: "שמחנו לחגוג עם מאיר ורעייתו ועם סוזן מדר, חברים יקרים שמלווים אותנו שנים ארוכות ואנו אוהבים אותם אהבת נפש. מחמם את הלב לראות את החום והאהבה של אנשים רבים, שהקיפו אותי ואת רעייתי וביקשו להביע את תמיכתם".

תגיות:מימונהראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה