חדשות בארץ

הותר לפרסום: נלכדו מחבלים שתכננו פיגועי חטיפה

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של כוחות הביטחון נעצרו מספר פעילי טרור, תושבי הכפר עראק בורין הסמוך לשכם, החשודים בביצוע פיגוע הדקירה בעמדת שמירה צבאית סמוך ליישוב הר ברכה. עוד נחשפה חולית מחבלים שתכננה פיגועי חטיפה נגד מתיישבים מהר ברכה

אא

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של השב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, נעצרו לפני כחודש מספר פעילי טרור, תושבי הכפר עראק בורין, הסמוך לשכם, החשודים בביצוע פיגוע הדקירה לפני כחודש בעמדת שמירה צבאית סמוך ליישוב הר ברכה בשומרון, במהלכו נפצעו שני חיילי צה"ל באורח קל ובינוני.

במהלך חקירת השב"כ הודו שניים מהעצורים, קטינים כבני 15, כי ביצעו את פיגוע הדקירה במטרה למות "מות קדושים" כשאהידים. בחקירתם עלתה מעורבותו של קטין נוסף בפיגוע, אשר הודה בחקירתו במשטרה במעורבות בפיגוע הדקירה יחד עימם.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בין יתר העצורים נחשפה חולית מחבלים נוספת, שחבריה הודו בתכנון פיגועים כנגד מתיישבים מהר ברכה. המחבל הראשון הוא סעד חוסאם עאהד פקיה אשר מזוהה עם ארגון הטרור של 'החזית העממית לשחרור פלסטין'.

מחקירתו של פקיה עלה כי תכנן לבצע ביחד עם מאלכ קאדוס פיגוע חטיפה של מתיישב מהר ברכה, לצורך מיקוח על שחרור אסירים. כהכנה לפיגוע הכין פקיה מקום מסתור, וכן אמצעי אזיקה. בנוסף עלה כי תכנן פיגוע דקירה וחטיפת נשק מחיילי צה"ל.

המחבל השני הוא מאלכ פאתח אסמאעיל קאדוס, המזוהה עם ארגון הטרור חמאס. מחקירתו עלה כי תכנן לבצע פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל ופיגוע נוסף במתווה של דקירת חיילים וחטיפת נשקם.

מחקירת הקטין השלישי , בן 14, עלה כי היה מעורב בפעילות הנ"ל. ממצאי חקירת המעורבים יועברו בימים הקרובים לגורמי התביעה הצבאית, על מנת לגבש נגדם כתבי אישום.

תגיות:מחבליםשב"כניסיון פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה