חדשות בארץ

אישום: חלמה על הנביא מוחמד – ויצאה לדקור יהודים

כתב אישום הוגש נגד המחבלת בת ה-22, שביצעה את פיגוע הדקירה בראש העין. לפי כתב האישום, היא תכננה פיגוע ירי במסעדה, ונאלצה להסתפק בדקירה

אא

בבית המשפט המחוזי בלוד הואשמה הבוקר (ראשון) שתילה אבו עיאדה (22) תושבת כפר קאסם בניסיון רצח, בעקבות ניסיון הפיגוע בראש העין.

כזכור, ב-3 באפריל דקרה אבו עיאדה אישה באזור התעשייה בראש העין. מאבטח שהבחין בדוקרת השתלט עליה ללא ירי והוציא מתיקה סכין נוספת.

על פי האישום, הנאשמת חלמה ש"הנביא מוחמד" מחפש אותה, והחליטה לרצוח יהודים באשר הם, בשל היותם יהודים. הנאשמת תכננה פיגוע על רקע לאומני באמצעות מטען חבלה או ירי. היא ניסתה להשיג נשק אוטומטי, למדה להרכיב מטען בייצור עצמי באינטרנט, ואף רכשה חומרים לצורך הרכבתו, בין היתר ברגים ואומים, שנועדו להעצים את הנזק ואף לגרום למוות.

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשמת תכננה להטמין שני מטענים במסעדות באזור התעשייה "אפק", ואף ביקרה במסעדות אלו מספר פעמים, לצורך בדיקה ותכנון הפיגוע. במקביל, פנתה למכר שלה וביקשה נשק אוטומטי, תוך שסיפרה לו שהיא מעוניינת בנשק לשם ביצוע ירי באוויר באירוע של חברתה. הנאשמת דחתה את הצעת המכר לספק לה אקדח, מאחר שסברה כי באמצעות נשק תוכל לגרום לפציעתם ומותם של רבים ולהסב נזק גדול יותר.

עוד סיפרה הנאשמת בחקירתה כי בתחילה חפצה לבצע את פיגוע הירי בירושלים, אך לאחר שביקרה בעיר והבחינה בכוחות הביטחון, גבר חששה שלא תצליח לבצע את התוכנית.

משכשלה בהשגת הנשק ובהרכבת המטען החליטה להוציא לפועל פיגוע דקירה. הנאשמת הצטיידה בשני סכינים, יצאה מביתה בכפר קאסם והלכה ברגל לעבר אזור התעשייה. היא התפללה להצלחת הפיגוע, השמידה את הטלפון הנייד שהיה ברשותה, ותרה אחר קורבן יהודי מזדמן.

בסביבות השעה 13:00, הבחינה הנאשמת באישה, שהעריכה כי היא יהודייה. הנאשמת הסתערה על האישה ודקרה אותה בידה השמאלית. בתגובה, החלה הנדקרת ההמומה לזעוק לעזרה, תוך שהיא נאבקה בנאשמת עד שנפלה ארצה. בעודה שוכבת על הארץ, המשיכה הנדקרת להיאבק בנאשמת ובעטה בה, תוך שהנאשמת ממשיכה להניף את הסכין לעברה ומנסה לדקור אותה שוב ושוב. במהלך המאבק בין השתיים, הצליחה הנאשמת לדקור אותה פעם נוספת באזור החזה", נכתב באישום.

"זה היה מפחיד, וזה בעיקר יכול היה להיגמר יותר גרוע", סיפרה הנדקרת, שפונתה אל בית החולים, כשהיא במצב קל. 

תגיות:פיגוע דקירהראש העין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה