חדשות בארץ

תושבת בית שמש זכתה בתואר 'יזמת השנה'

ארגון עולמי מוביל בתחום עידוד יזמות צעירה - העניק את תואר 'יזמת השנה' לחוי ארנפלד - דתייה תושבת בית שמש, האמונה על מיזם מיוחד של שילוב נשים חרדיות במכללות כלליות. "לכל אישה יש את הזכות להתפתח, להגשים עצמה ולהבטיח פרנסה טובה, מבלי לאבד את זהותה ואמונתה"

אא

חוי ארנפלד בטקס הענקת הפרסים, באוגנדה (צילום באדיבות חוי ארנפלד)חוי ארנפלד בטקס הענקת הפרסים, באוגנדה (צילום באדיבות חוי ארנפלד)

חוי ארנפלד, דתייה תושבת בית שמש שהשתתפה בשבוע האחרון בתחרות השנתית של הארגון המוביל בעולם לעידוד יזמות צעירה (YBI) באוגנדה - זכתה בתואר הנכסף 'יזמת השנה' על פעלה הרב בקידום נשים חרדיות.

ארנפלד, בוגרת תואר ראשון במדעי החברה ומנהיגות - יזמה והקימה תוכנית לימודים נפרדת לנשים חרדיות, במכללות הכלליות ואף זכתה בפרסים שונים, כולל 'תחרות עסקים קטנים'. "אני חושבת שכל אישה באשר היא, זכאית להרחיב אופקים, להתפתח ולהגשים את עצמה ואת כישוריה", אמרה ארנפלד. "ואפשר לעשות את זה גם מבלי לאבד את העקרונות או הזהות האישית שלך".

תוך שלוש שנים בלבד, הצליחה ארנפלד לשלב כ-1,400 סטודנטיות חרדיות במכללות שונות בארץ, ובשלל מסלולי לימוד ייחודיים. המטרה: לאפשר לנשים חרדיות, בפרט כשמדובר באמהות לילדים רבים - להשתלב בשוק התעסוקה כשבידיהן מקצוע מכובד. בטקס חלוקת הפרסים, נשאה ארנפלד את דבריה ואמרה כי הרעיון נרקם כאשר במהלך לימודיה האקדמיים, נוכחה לדעת עד כמה קשה לאישה חרדית להתקבל כסטודנטית מן המניין במכללות הכלליות, ובד בבד לשמור על מסגרת שתואמת את אורח חייה. "אני מאמינה שעבודה רבה עוד לפנינו בקידום נשות המגזר והרחבת קשת ההזדמנויות הכלכליות בעבורן, אבל גם שמחה מאוד על ההישג שהשגנו עד כה", אמרה. 

תגיות:חרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה