חדשות יהדות

"האהבה נותנת כוח להתמודד עם הייסורים"

הרב גבריאל ששון, האב השכול שאיבד לפני כשנה שבעה מילדיו: "בלי התורה לא הייתי מתמודד עם הקשיים"

אא

הרב גבריאל ששון, האב השכול שאיבד לפני כשנה שבעה מילדיו בשריפה בברוקלין שבניו יורק, סיפר על דרך ההתמודדות שלו עם הייסורים.

בראיון לאתר "בחדרי חרדים" אמר כי "הדרך היחידה להתמודד עם זה, זה להיכנע ולהתקרב לה'. אני מקבל את הייסורים באהבה, והאהבה נותנת כח להתמודד עם הייסורים. ה' פותח לאדם שערים חדשים במצב כזה, בלי התורה לא הייתי מתמודד עם הקשיים, התורה נותנת לי המון כח. גם בתפילה אני מכוון הרבה, אני חייב להתקשר לה' - בלי זה אני אשבר", סיפר.

הרב גבריאל ששוןהרב גבריאל ששון

על מצבה של אשתו ובתו שניצלו, אמר הרב כי "הן הולכות עדיין מידי יום לבית חולים שיקומי, הן כבר מתקשרות והולכות כרגיל. נפשית זה עדיין קשה להן. אשתי זוכרת עדיין את מאבק הילדים ז"ל באש... אבל היא אישה חזקה שמנסה להפוך הכל לטובה. הבת שלי ציפורה חזרה בתחילת שנת הלימודים לביה"ס והחברות משמחות ומעודדות אותה, עדיין קשה לה. האחים הלכו בפתאומיות... הפגיעה בעיקר פיזית, בנשימה, במיתרי הקול ובכוויות,  קשה להן גם להזיז את הידיים כתוצאה מהצלקות. הן תחלמנה בעזרת השם".

בשנה שעברה, בליל שבת פרשת שמיני, נחרד העולם למשמע האסון הנורא, בו שבעה מבני משפחת ששון נשרפו למוות בביתם, לאחר שפלטת השבת החלה להעלות באש בשל קצר חשמלי. אבי המשפחה, שלא שהה בבית באותה השבת, ניצל. אם המשפחה ואחת הבנות ניצלו לאחר שקפצו מהחלון, ונפצעו באורח קשה.

אנא המשיכו להתפלל עבור גילה בת פרנסיס וצפורה בת גילה בתוך שאר חולי ישראל.  

תגיות:גבריאל ששון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה