בריאות ותזונה

לא רק לריפוי סרטן: מנפלאות הג'ינג'ר

יתרונותיו הבריאותיים של צמח הג'ינג'ר הן רבות ונפלאות, ומלבד העובדה שניתן לצרכו בצורתו המקורית - אפשר גם לייבשו, מבלי לחשוש לאיבוד ערכיו הבריאותיים. אז מדוע כדאי לשלב את הגי'נג'ר בתפריט היומי? קראו בפנים

אא

1. עוזר לבעיות עיכול - זה מאות שנים שצמח זה מוכר ברפואה הסינית כמועיל בשלל תחומים. הסינים וההודים מרבים להשתמש בג'ינג'ר (זנגביל) כתרופה לכאבי בטן, שלשול וקלקול קיבה. במחקרים שנעשו אודות יכולותיו הרפואיות, נמצא כי הג'ינג'ר מסייע בלוחמה נגד דלקות במעי הגס, כמו גם בעיות במערכת העיכול. מניעת הדלקות תורמת רבות במניעה ודיכוי של סרטן המעי הגס. 

2. תורם לתפקוד תקין של מערכת הנשימה - יהודים שמוצאם מתימן, השתמשו לאורך הדורות בזנגביל, כדי לטפל בכל מה שקשור לשיעול כרוני, היות והג'ינג'ר הוא מכייח טבעי. מחקר שנעשה באוניברסיטת קולומביה מצא כי ג'ינג'ר יעיל ביותר בטיפול בדרכי הנשימה, לרבות אסתמה. 

3. עוזר במניעת בחילות והקאות - בבדיקות שנעשו באוניברסיטת רוצ'סטר על חולי סרטן נמצא כי בחילות שהופיעו לאחר טיפולים כימותרפיים - ירדו ב-40% לאחר צריכת ג'ינג'ר.

4. יעיל בהורדת לחץ דם - במחקר שנעשה באוניברסיטת צ'אנג מאי בתאילנד נמצא כי הג'ינג'ר יעיל פי 3.5 מתרופה כימית, שקיבלו החולים להורדת לחץ הדם בעורקים. 

5. שיכוך כאבי שרירים - ספורטאים שצרכו ג'ינג'ר באופן קבוע, נמצאו כבעלי סיכויים קטנים יותר לחלות בדלקות פרקים (שאחד הסימפטומים שלהן הוא כאבי שרירים). תכונותיו הוכחו כמשככות כאבים אף מבחינה מדעית. 

6. מיגור תאים סרטניים - במרכז לחקר הסרטן של אוניברסיטת מישיגן מצאו החוקרים השפעות ישירות של צריכת ג'ינג'ר קבועה על ריפוי תאים סרטניים. לדברי החוקרים, באורח פלאי ובלתי צפוי - הג'ינג'ר גרם לתאים הסרטניים להיאבק זה בזה, ולהשמיד אחד את השני. ובמקרים של טרום התפתחות התאים, הג'ינג'ר אף הביא למניעת המחלה כליל. 

7. טיפול טבעי למיגרנות - הג'ינג'ר נמצא כתרופה יעילה במיגור תופעת המיגרנות - לא פחות מאשר תרופת מרשם כימית. 

8. מניעת נזק לכבד - חוקרים מהמרכז הלאומי במצרים בדקו ומצאו כי שימוש בג'ינג'ר בשלל מחלות, כמרפא טבעי, מונע פגיעה בלתי הפיכה בכבד. שלא כמו תרופות כגון אקמול, דקסמול ושאר מרעין בישין, המגבירות את הסיכוי לנזק בכבד. 

תגיות:ג'ינג'ר'בריאותסרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה