טורים נשיים

כך תשקמי את משפחתך: סוד שעבר מדור לדור במשפחתנו

בוודאי שמעת על המחקר המפורסם, שגילה כי טיפות מים שאמרו מילות גנאי על ידן, נהפכו לצורות מכוערות – ואילו טיפות מים שבירכו אותם, התגלו במיקרוסקופ, כפרחים סימטריים ויפהפיים. אבל איך העובדה המדעית הזו סייעה לנשים רבות לבנות מחדש את בתיהן, ולשקם את היחסים בתוך המשפחה?

  • ג' אדר ב' התשע"ו
אא

בסיום הרצאה שנתתי, ניגשה אלי אישה וסיפרה את סיפורה הכואב. התקשורת שלה עם בעלה, חלשה ביותר. התקשורת שלה עם בעלה חלשה ביותר. היא הייתה מעוניינת לחזק את הזוגיות ביניהם – אבל כל ניסיונותיה להשפיע עליו גרמו רק להחמרה נוספת. מה עושים? שאלה אותי בתקווה שאולי אצליח להציע פתרון למצב המייסר שתיארה.

רציתי לעזור, וגיליתי לה את הסוד הגדול.

סוד שנמסר מאם לבת ומבת לנכדה, כך דור אחר דור, במשך שנים רבות.

לאחר שבועיים, הגיע טלפון נרגש המספר על שינוי, אמנם קטנטן אבל מצביע על שיפור לטובה, בקשר הזוגי ביניהם. היא המשיכה לשתף אותי, במשך החודשים הבאים. ובפיה היו תמיד בשורות טובות, ברוך השם. לאט לאט ובהדרגה, ביתה נבנה מחדש.

מהו הסוד? את שואלת בסקרנות.

הוא כתוב בפרשה (פקודי) "פַּעֲמֹן וְרִמֹּן פַּעֲמֹן וְרִמֹּן עַל שׁוּלֵי הַמְּעִיל.." בשולי מעילו של הכהן הגדול, היו תפורים לפי סדר הבא: פעמון זהב, ולידו רימון בד. ושוב פעמון ולידו רימון, כך לאורך כל השוליים.

הרימון הוא סמל העשייה, גרגירי הארגמן המרובים שלו, הם משל לריבוי זכויות. כפי שנכתב, מלאים מצוות כרימון. לעומת זאת, הפעמון הוא סמל הקול והדיבור. התורה מדגישה לך, לפני כל רימון יש פעמון. או במילים אחרות, לפני כל עשיה, דברי. או יותר נכון, צלצלי בפעמון.

איך תצליחי להשפיע על בעלך? וגם לקדם את ילדיך?

כמובן שתוכלי לעשות זאת בדרך הישירה, זו שאת רגילה לה. כלומר, לדבר איתו, לבקש, להסביר. אבל יש גם דרך עקיפה. בואי נדבר עליה.

את, הרי, מטפלת בחפצים שקשורים אליו. החולצות שהוא לובש, מגוהצים תחת ידייך. הסדין שהוא שוכב עליו, נמתח על המזרן, בזכותך. המאכלים שנכנסים לפיו, בושלו בהשגחתך. זאת אומרת, שגם אם אין לך השפעה עליו, יש לך בהחלט השפעה על החפצים שהוא משתמש בהם.

וכאן מגיע הסוד הגדול. לפני כל פעולה שאת מבצעת בחפצי בעלך, דברי! השתמשי בקול פעמונים. בעודך מגהצת, התפללי על לובש החולצה הזו, שיפתח ליבו, לאהוב אלוקים ואדם, וגם אותך. שיינתנו לו מהשמיים כוח, בריאות והצלחה. באמצע הבישולים, עצרי רגע. הרימי ידיך מעל הסירים, בקשי על אוכל התבשיל הזה, שיהיה לו ישוב הדעת ושמחה. כשאת מציעה את המיטות, התחנני שהשוכב על סדין זה, יתחזק בעבודת ה' ובתורתו. לפני כל רימון, פעמון. לפני כל מעשה, דיבור.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

בוודאי שמעת על המחקר המפורסם, בעניין השפעת הדיבור על חפצים דוממים. טיפות מים שאמרו מילות גנאי על ידן, נהפכו לצורות מכוערות. ואילו טיפות מים שבירכו אותן, התגלו במיקרוסקופ, כפרחים סימטריים ויפהפיים. העובדות  התפרסמו בהרחבה, בספר המהפך של הרב זמיר כהן.

הדיבור האוהב שלך והתפילה מעומק ליבך, ישפיעו על המולקולות של החפצים. וכשבעלך ישתמש בהם, האהבה והשמחה שנמצאים בתוכם, יעברו אליו.

תוכלי להשתמש בסוד זה, גם כלפי ילדייך. אם ילדך מתקשה בעניין מסוים, תוך כדי שאת מנקה את חפציו, אחזי בהם והתפללי עליו. עשי זאת, שוב ושוב ושוב. עם הזמן החולף, את תראי בעז"ה איך ישועות מתגלגלות לפתחך.

יש לך את זה! את יכולה להשפיע על בני ביתך. מאחורי הקלעים, ואף לא אחד יודע. רק את, אלוקים והחפצים הדוממים שישתפו איתך פעולה, במהלך הנפלא הזה.

קול הפעמונים שלך, ילווה כל רימון של עשיה. מלאי סלך רימונים, מכל הבא ליד. אפי עוגות, עצבי את ביתך וערכי את שולחנך. צלצלי בקול הפעמון, התפללי לפני כל עשיה ואחריה.

"פעמון ורימון, פעמון ורימון על שולי המעיל סביב לשרת כאשר ציוה ה'..."

יהי רצון שפעמוני הישועה יושמעו בביתך. רימוני ארגמן, מלאי קדושה ואהבה, יהיו תפורים לאורך כל שולי משכנך. כי כולך וקולך פעמוני זהב טהור.

המאמר נכתב לע"נ בת דודתי רבקה ג'ני סופיר ע"ה

8400398@gmail.com

תגיות:משפחהיעל עט לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה