חדשות בארץ

צה"ל אטם בית מחבל בחברון

כוחות הביטחון הגיעו לחברון כדי לאטום את בית המחבל, אבראהים סמיר סכאפי, אשר ביצע את פיגוע הדריסה בצומת חלחול שליד חברון, בו נהרג לוחם מג"ב סמ"ש בנימין יעקובוביץ' הי"ד

אא

כוחות צה"ל, לוחמי מג"ב והמנהל האזרחי הגיעו הלילה (ב') לחברון כדי לאטום את בית המחבל, איבראהים סמיר סכאפי, אשר ביצע את פיגוע הדריסה בצומת חלחול שליד חברון, בו נהרג לוחם משמר הגבול סמל שני בנימין יעקובוביץ' הי"ד.

הפיגוע בוצע בחודש נובמבר האחרון (למניינם), כשהמחבל נסע במהירות ברכבו לעבר צוות משמר הגבול שפעל במקום ופגע בסמ"ש בנימין יעקוביץ' אשר נפצע אנושות. הוא הועבר לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

יעקובוביץ', בן 19, התגייס למג"ב לפני כשנה וחצי והותיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות.

מדובר צה"ל נמסר: "בהתאם להנחיית הדרג המדיני, הלילה אטמו כוחותינו בשיתוף מג"ב והמנהל האזרחי את ביתו של המחבל איברהים סמיר סקאפי שבחברון. אטימת בית המחבל בוצעה בעקבות פיגוע הדריסה שביצע בצומת חלחול, בו נהרג לוחם משמר הגבול סמל שני בנימין יעקובוביץ' ז"ל".

מפקדו של סמ"ש בנימין יעקובוביץ' אשר פיקד על הריסת בית המחבל מסר: "מדובר בסגירת מעגל. זהו מסר ברור לכל פעילי הטרור ומשלחיהם, שלמרות הכאב והקושי שחווינו עם לכתו של בנימין ז"ל כוחות הביטחון יגיעו וימצו את הדין עם כל פעיל טרור".

תגיות:מחבלמשפחות מחבליםמג"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה