חדשות בארץ

תהילות לאל: התינוק שטולטל שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ

תהילות לאל: חל שיפור במצבו של דניאל חיים גרסון, התינוק שאושפז במצב קשה כשהוא סובל מדימום מוחי לאחר שטולטל על ידי המטפלת בפעוטון בו שהה. דניאל חיים יצא מכלל סכנה ושוחרר ממחלקת טיפול נמרץ. הוריו: "מבקשים מכולם להמשיך ולהתפלל לרפואתו עד החלמתו המלאה"

אא

לאחר שנותק ממכשירי ההנשמה ביום שישי האחרון,  שיפור משמעותי נוסף חל היום (ב') במצבו של דניאל חיים גרסון, התינוק בן הארבעה חודשים אשר טולטל על ידי מטפלת הפעוטון בו שהה ואושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי לילדים 'שניידר' בפתח תקווה כשהוא סובל מדימום מוחי.

לפי הדיווח, דניאל חיים יצא מכלל סכנת חיים והוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול רפואי במחלקה רגילה.

הוריו, עידן ולירון גרסון מסרו: "אנו מאוד שמחים על מגמת השיפור במצבו של דניאל חיים שלנו, ומבקשים מכולם להמשיך ולהתפלל לרפואת דניאל חיים בן לירון עד החלמתו המלאה במהרה. תודה לכולם על החיבוק, העידוד והתפילות".

(עידן ולירון גרסון)(עידן ולירון גרסון)

ביום חמישי האחרון התראיינו הוריו של דניאל, עידן ולירון גרסון לכלי התקשורת וביקשו בדמעות להתפלל לרפואתו: "אני אגיד מספר מילים בקצרה. הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כמה ימים בגלל חשש לחבלה, הרופא דיבר על זה ופירט על זה באריכות. אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, אבל מצד שני בטוחים שהמחלקה עושה ככל יכולתה והם נותנים לו טיפול טוב".

"אני רוצה לנצל את הבמה ואת ההזדמנות הזאת לבקש באמת מכל אחד שרואה אותנו, ושחשוף למקרה הזה מכל עם ישראל להתפלל בשביל הילד שלי, בשביל הבן שלנו, דניאל חיים בן לירון. שנעבור את זה, שנהיה חזקים. אני בטוח שאנחנו נראה ישועות. תודה רבה לכולם".

הציבור נקרא להמשיך להתפלל ולעורר רחמים שמים לרפואתו השלמה של דניאל חיים בן לירון בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תגיות:חולהבית חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה