חדשות בעולם

מדינות המפרץ הערבי: חיזבאללה ארגון טרור

סעודיה ומדינות המפרץ הערבי הכריזו על חיזבאללה כארגון טרור, והחליטו להעביר 3 מיליארד דולר ללבנון. בחיזבאללה זועמים: "המשטר הסעודי יישא בתוצאות", ובישראל מברכים: "על ישראל לנצל התפתחות זו כדי לקדם מהלך עולמי להטלת סנקציות על הארגון ומנהיגיו"

אא

סעודיה ומדינות המפרץ הערביות החליטו להכריז על ארגון החיזבאללה כארגון טרור, ועל מנהיגה חסן נסראללה כמחבל מבוקש. עוד החליטו המדינות הערביות להעביר שלוש מיליארד דולר ללבנון, במטרה לחזק את השלטון במדינה על פני ארגון הטרור.

מזכ"ל מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ הערביות, עבד א-לטיף בן ראשד א-זיאני מסר: "חיזבאללה הוא ארגון טרור. פעולות ההסתה והטרור של חיזבאללה בסוריה, בתימן ובעיראק נוגדות את הערכים המוסריים והאנושיים".

בחיזבאללה זעמו על הסנקציות מדינות המפרץ הערביות ואמרו: "ההחלטה פזיזה ועוינת, ואנו מגנים אותה המשטר הסעודי יישא בתוצאות של הגדרתנו כארגון טרור".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בישראל מברכים על הסנקציות החדשות נגד חיזבאללה. שר התחבורה, ישראל כץ התייחס לצעדי מדינות המפרץ הערבי ואמר כי על ישראל להשתמש בהתפתחות כדי לקדם מהלך בינלאומי להטלת סנקציות על ארגון חיזבאללה: "מדובר באירוע דרמטי ומכונן".

"על ישראל לנצל התפתחות זו כדי לקדם מהלך עולמי להטלת סנקציות כלכליות ואישיות על הארגון ומנהיגיו, כולל חקיקה מהירה בקונגרס האמריקאי, בדומה למהלך שבוצע בעבר מול איראן. אני קורא לראשי מפלגות האופוזיציה להצטרף ולסייע בקידום היוזמה, הכל כך חיונית לביטחון מדינת ישראל".

תגיות:חיזבאללהסעודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה