חדשות בעולם

פקיד העירייה הורשע בהתחזות לעובד

ספרד: במשך 14 שנה תמימות קיבל עובד העירייה משכורות שמנות מדי חודש, כשבפועל - כל מה שעשה היה לבלות את זמנו בספרייה המקומית. העונש? הרבה יותר קל ממה שאתם יכולים לשער

אא

התקשורת הספרדית רוחשת: לאחרונה הורשע פקיד עירייה בשם חואקין גרסייה באישום חמור למדי שטוען כי התחזה לעובד במשך 14 שנה, כשבפועל - בילה את זמנו בספרייה של הקהילה היהודית ("אני מעריץ את כתבי ברוך שפינוזה").

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

האבסורד הוא שבכל אותו הזמן שבילה בין ספרי שפינוזה - נכנסה המשכורת השמנה כסדר לחשבון הבנק שלו, מבלי שאיש מהנוכחים במשרד ישאל את עצמו שאלות מיותרות על היעלמותו הפתאומית של הפקיד, שנשא בתקפיד ניהולי במחלקת איכות הסביבה.

אלא שהודות לבדיקה שערך בלאס פרננדס (ראש העיר קדיס לשעבר) במטרה לאתר את עקבותיו של גרסייה (לאחר שנזכר בו 'במקרה') - נוכח לדעת כי איש מהנוכחים במקום העבודה, לא באמת מכיר את גרסייה או שמע עליו. "עניין אותי לדעת מה קורה איתו - האם הוא עובד במכון המים, האם פרש כבר לפנסיה, האם הוא בכלל בין החיים? כל מי שדיברתי איתו השיב אחת משתי התשובות: או שהוא לא הכיר את גרסייה בכלל, או ששמע עליו לפני שנים רבות. מיד נדלקה לי נורה אדומה, ופצחתי בחקירה עמוקה יותר", שחזר ראש העיר. 

אחרי שבמשך שנים התנהל משפט סבוך נגדו, לאחרונה נפסק בבית המשפט המקומי בקידס כי גרסייה אכן התחזה לעובד במשך כל 14 השנים. אלא שבמקום לרצות את עונשו מאחורי סורג ובריח, בחרו השופטים להקל את הענישה וגזרו על גרסייה קנס בסך 27,000 יורו בלבד. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה