חדשות בארץ

נס בירושלים: נוסעי האוטובוס ניצלו רגעים לפני שהתפוצץ

אוטובוס מלא נוסעים אשר היה בדרכו מקריית גת לירושלים, החל לעלות בלהבות. הנוסעים והנהג אשר לא הבחינו במתרחש, נמלטו מהאוטובוס לאחר קריאות של עוברי אורח וכוח משטרה רגעים לפני שכלה כולו והתפוצץ. אחד הנוסעים: "אילו התמהמהנו ולו לדקה נוספת הסיפור יכל להיגמר באסון"

אא

קיבלנו מכתב מרגש במערכת אשר מדווח על נס מצמרר ביום שישי האחרון: אוטובוס מלא נוסעים אשר היה בדרכו מקריית גת לירושלים החל לעלות בלהבות בהר החוצבים בירושלים. הנוסעים והנהג אשר לא הבחינו במתרחש, נמלטו מהאוטובוס רגעים לפני שכלה כולו והתפוצץ לאחר קריאות של עוברי אורח וכוח משטרה.

מתוך דברים שכתב אחד מנוסעי האוטובוס: "יצאנו לדרכנו אוטובוס מלא אנשי נשים וטף, ביום שישי פרשת משפטים בשעה 13:05 מהעיר קריית גת לכיוון ירושלים. בסביבות השעה 14:00 כבר עמדנו ע"י הר חוצבים ירושלים, ולפתע עוצרים אותנו אנשים מהרחוב כולל רכב משטרתי שצועק ברמקול "תעצרו ותרדו מהר מהאוטובוס".

"אנחנו היינו עדיין בהלם מה קרה, גם הנהג לא תפס מה קרה בפתאומיות, ולפתע יושבי המשוב האחורי של האוטובוס רואים עשן כבד כולל אש נמוכה יוצא מאחורי השמשה. הסתבר שהמנוע החל לדלוק. אנשי הצלה שיזכרו לטוב כבר עמדו מכל הצדדים, ותוך רגעים ספורים ממש היינו כולנו למטה תוך דחף עצום וניסים גלויים, כאשר הצלחנו לסלק בחירוף נפש את רוב המזוודות והעגלות מהתא מטען שבקושי הצלחנו לפתוח בסיוע הנהג. החלנו להוציא כמה שיותר מזוודות ועגלות".

"אנשי ההצלה הורו לנו לעזוב את תא המטען ולברוח כמה שיותר מהר, נאלצנו להשאיר מאחורינו מטלטלים רבים על האוטובוס למעלה, תוך כדי שהאש החלה להתפשט בחלקו האחורי של האוטובוס, וחלק מהאנשים נאלצנו להשאיר מזוודות ועגלות בתא המטען שנסגר".

"יושבי המושב האחורי הספיקו ברגע שאחרי הרגע האחרון לרדת כאשר מושבם החל להתלקח. מתוך הטראומה הגדולה ברחנו כולנו לצדי הכביש ולפתע שמענו פיצוץ אדיר, הסתבר שמיכל הדלק עלה באש, ותוך רגעים ספורים כל האוטובוס מ-6 קצותיו עלה באש וענן היתמר עד לב השמים".

"עמדנו מרחוק בוכים מהתרגשות, עומדים משתאים ומודים להשי"ת על כל הטוב אשר גמלנו. גם הפקחים וצוות מכבי האש שהגיעו די מאוחר צעקו בקול "איזה ניסים גלויים", אילו התמהמהנו ולו לדקה נוספת היה הסיפור יכול להיגמר ח"ו באסון מחריד ואי אפשר לתאר".

"אחרי שסיימו צוות כיבוי האש לכבות את הדליקה פרצו את תא המטען שעדיין בער חלקית וכיבו אותו עם זרם מים, והנה אני שומע אותם צועקים 'נסים גדולים'. כל המיטלטלים שהיו בתא המטען נותרו שלמים עם כל תכולתם, מלבד רטיבות של קצת מים וריח עשן ואפר".

"פקחי אגד כבר הודיעו במקום שכל מי שניזוק בממונו מוזמן להפנות מכתב לאגד, ויקבל את תשלומי נזקו. גם הם לא האמינו שנשאר משהו שלם בתא. אפשר להגיד שכמעט כל המזוודות ושאר הדברים נותרו שלמים, מלבד תיקי יד ושקיות וכדו' שעלו באש, אך ב"ה בנפש לא ניזוק אף אחד, ב"ה".

"תתבוננו בתמונות ולא תאמינו איך ייתכן שקהל גדול כזה יצא שלם ובריא מתוך אוטובוס שנשרף כליל, כל כל מושביו מן המושב האחורי עד כיסא הנהג. חסדי ה' כי לא תמו כי לא כלו רחמיו!!!"

תגיות:נספיצוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה