חדשות בארץ

משפחות הנרצחים לממשלה: גרשו את משפחות המחבלים

המשפחות השכולות של הנרצחים בגל הטרור האחרון פרסמו מכתב בו הם דורשות מהממשלה לגרש את משפחות המחבלים כדי ליצור הרתעה: "העונש האמיתי שמגיע לרוצחים הוא מוות. אלא שהרחמנות היהודית מונעת מאתנו מלהשתמש בו. לכן אנו דורשים מממשלת ישראל לפחות לגרש את משפחות המחבלים ללא שוב"

אא

המשפחות השכולות של הנרצחים בגל הטרור האחרון פרסמו היום (א') מכתב בו הם דורשות מהממשלה לגרש את משפחות המחבלים כדי ליצור הרתעה.

המשפחות כתבו: "אנו, בני משפחות של יהודים שנרצחו ונפצעו בגל הטרור האחרון, זועקים ודורשים מממשלת ישראל לעשות כל שביכולתה על מנת לעצור את שטף הדמים הזה" כותבים בני המשפחות. "אי-אפשר להכיל רצח יהודים. אי-אפשר להכיל חברה שמלמדת את הילדים שלה כי המעלה העליונה שאליה יכולים להגיע כל ילד וילדה היא להיות "שאהיד". אי-אפשר להכיל משפחות שמעודדות את בניהן לרצוח".

המשפחות הדגישו את כך שבעיניהם המדינה לא פועלת מספיק כדי לעצור את גל ההסתה והטרור: "לצערנו אנו רואים כי הפעולות שמדינת ישראל נוקטת בהן לא עוצרות את ההסתה ואת מסעות הרצח. מדי יום ביומו משפחת הכאב והשכול גדֵלה, והרוע הזה חייב להיפסק".

(משפחות המחבלים: פלאש 90)(משפחות המחבלים: פלאש 90)

עוד הוסיפו המשפחות כי את עונש גירוש המשפחות הם דורשות במקום עונש מוות למחבלים, בטענה שהמשפחות הסיתו את ילדיהם לרצוח: "העונש האמיתי שמגיע לרוצחים הוא מוות. אלא שהרחמנות היהודית מונעת מאתנו מלהשתמש בו. לכן אנו דורשים מממשלת ישראל לפחות לגרש את משפחות המחבלים ללא שוב. המשפחה שגידלה את הרוצח, חינכה אותו ולימדה אותו לשנוא יהודים ולרצוח חייבת לשלם את המחיר, ולו רק בגלל ההרתעה שגירוש כזה יוצר".

עוד קראו לכל חברי הכנסת לשתף פעולה עם הצעת גירוש משפחות המחבלים: "אנו מבקשים ודורשים מכל חברי הכנסת ומכל השרים לתת יד לפעולה הזאת, שאף פעם לא תהיה "מידתית", כיוון שהתשובה שמגיעה לרוצחים השפלים ולמשפחותיהם צריכה להיות הרבה יותר קשה, כואבת ומרתיע".

"מצד האמת אין מחיר לדם יהודי שנשפך לארץ. אין ולא תהיה שום השוואה בין הסבל של משפחות הנרצחים ובין אי הנוחות שתיגרם למשפחות המחבלים. אין ולא תהיה שום השוואה בין רצח ושפיכות דמים, לבין פגיעה כלכלית במשפחות שמגורשות מבתיהם. אבל גירוש זה המינימום שממשלת ישראל צריכה לעשות בשביל לעצור את גל הטרור הרצחני הזה".

בסיום המכתב הדגישו הקרובים כי יקיריהם נרצחו בשל היותם יהודים בלבד: "זכרו, קרובינו שנרצחו לא עשו שום רע. הם נרצחו על רקע גזעני. הם נשחטו על רקע היותם יהודים, ותו לא. מדינת ישראל חייבת להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי היא לא תסבול בשום אופן רצח של יהודים, ולכן היא תעשה כל דבר בשביל לסכל את הרצחנות הזאת. ואם כרגע אין אפשרות לעשות באמת "כל דבר" – גירוש המשפחות ופגיעה כלכלית זה המינימום".

על המכתב חתומים: אדל אשתו אל אהרן בניטה, אליעזר אביו של מלאכי רוזנפלד, אלכסנדר אחיו של ראובן אבירם, ארי אביה של הדר בוכריס, דבורה אמו של דני גונן, הרב יהודה הנקין אחיו של הרב איתם הנקין, נועה ושרה תחיה אשתו ובתו של הרב יעקב ליטמן ואמו ואחותו של נתנאל ליטמן, סטניסלב וסימונה הוריו של בנימין יעקובוביץ', רות אמו של עזרא שוורץ, נטע אשתו של הרב נחמיה לביא, רותי אשתו של אברהם אשר חסנו, שניאור בנו של הרב ישעיהו קרישבסקי, שרה אשתו של הרב יעקב דון, דפנה וראובן הוריו של זיו מזרחי, וורוניקה אשתו של גנדי קאופמן.

תגיות:משפחה שכולהטרורפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה