חדשות בארץ

בחזרה מניחום אבלים: אבנים על רכבו של חבר הכנסת

חבר הכנסת, חיים ילין הותקף על ידי מיידה אבנים, לאחר ששב מניחום אבלים בבית משפחתה של שלומית קריגמן ביישוב שדמות מחולה. ילין סיפר: "אסור לנו להפסיק את שגרת חיינו בגלל מחבלים. חייבים להמשיך להכות בטרור בכל הכוח"

אא

חבר הכנסת חיים ילין חזר מניחום אבלים ביישוב שדמות מחולה בבקעת הירדן, בבית משפחתה של שלומית קריגמן הי"ד, אשר נרצחה בפיגוע הדקירה ביום שני בבית חורון. במהלך נסיעתו מבית האבלים, בין מגדלים לתפוח שבשומרון, הותקף ילין על ידי מחבל ערבי אשר השליך בלוק על רכבו.

ילין ראה את המחבל שעמד על גבעה בכביש 505, והשליך בלוק לעבר השמשה הקדמית של רכבו, בניסיון לפגוע בו. ילין אשר הגיב באופן מיידי לתקיפה, האיץ את מכוניתו, והבלוק פגע בשמשה האחורית של הרכב.

ילין הצליח להימלט מהמקום, והגיע לצומת תפוח שם המתינו לו כוחות הביטחון, אשר איתם יצר קשר קודם לכן, וסייעו לו בגרירת רכבו.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת, חיים ילין סיפר את רגעי התקיפה: "יצאתי מהיישוב, ובאמצע הנסיעה ראיתי צעיר ערבי שמרים בלוק ומנסה להשליך אותו על אוטובוס ילדים שנסע מולי. האצתי את המהירות על מנת לדרוס אותו, שלא יפגע באוטובוס, ומיד הוא השליך אבן נוספת לעברי. בגלל שנסעתי במהירות מאוד גבוהה, האבן פגעה רק בחלק האחורי של הרכב".

"מסרתי את כל הפרטים לכוחות הביטחון שהגיעו למקום, ונמסר לי שהחלו חיפושים אחר אותו צעיר שניסה לפגוע בי ובאוטובוס הילדים. הפעם זה היה בלוק ולא קסאם, אך אסור לנו להפסיק את שגרת חיינו בגלל מחבלים שמיידים אבנים, יורים או דוקרים. חייבים להמשיך להכות בטרור בכל הכוח, לחבק את משפחות הנפגעים, אך לא לזנוח את הזרוע המדינית".

תגיות:ניסיון פיגועפיגועידוי אבנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה