חדשות בעולם

סופה קשה בארה"ב: 19 הרוגים

העיר ניו יורק שותקה הלילה לחלוטין בעקבות הסופה, הנחשבת לשלישית בחומרתה מאז 1869

אא

השלג הכבד והסופה הקשה בארה"ב גבו עד כה 19 הרוגים: עד כה ידוע על 19 בני אדם שנהרגו במזרח ארצות הברית בתאונות שונות שקשורות בסופה, כמו תאונות דרכים והיפותרמיה. עשרות אלפי בתים נותרו שעות ארוכות ללא חשמל, ב-11 מדינות הוכרז מצב חירום ולמעלה מ-9,000 טיסות – בוטלו.

העיר ניו יורק שותקה הלילה (ראשון) לחלוטין בעקבות הסופה, הנחשבת לשלישית בחומרתה מאז 1869, אז החלו המדידות. במרכז מנהטן נמדדו 63.5 סנטימטרים של שלג.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

החזאים מעריכים כי הסופה עדיין לא הגיעה לשיאה. על פי הערכותיהם, צפויות 40 שעות של שלג, כאשר כל שעה צפויים להיערם לפחות שני סנטימטרים. בוושינגטון, המוקד המרכזי של הסערה, צפויות רוחות של עד 50 קמ"ש ושלג כבד, והתושבים הונחו להסתגר בבתיהם ולתפוס מחסה.

מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קאומו, וראש העירייה, ביל דה בלזיו, הזהירו את התושבים שלא לצאת מבתיהם ובפרט שלא לנסוע ברכבים בשל הסכנה הגדולה.

פקידים מצפון קרוליינה פנו גם הם לתושבים: "רוחות חזקות מאוד עלולות לגרום להפסקות חשמל קשות, וקרח כבד עלול להצטבר על הכבישים ולא לאפשר תנאי נהיגה בטוחים". המנהל הכללי של מזרח פנסילבניה אמר כי "זו לא סערת חורף נורמלית" וכי כמעט על שירותי התחבורה יהיו מושבתים בעקבות הסופה, פרט לתחבורה הרפואית המשמשת את חולי הדיאליזה.

תגיות:ניו יורקשלג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה