חדשות בארץ

נתניהו: "אמירתה של שרת החוץ השוודית טיפשית"

ראש הממשלה קיים את אירוע קבלת הפנים המסורתית לכתבים הזרים לרגל תחילת השנה האזרחית. במהלך האירוע התייחס נתניהו לדבריה של שרת החוץ השוודית: "זה פשוט אבסורד. הישראלים מגנים על עצמם מפני מחבלים שרוצים לרצוח אותם"

אא

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ערך הערב (ה') את אירוע קבלת הפנים המסורתית של לשכת העיתונות הממשלתית לכתבים הזרים לרגל תחילת השנה האזרחית. במהלך האירוע העניקה לשכת העיתונות הממשלתית לכתבים שי צנוע.

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חי בירך את הכתבים הזרים בתחילת האירוע, והפציר בהם לשמור על אובייקטיביות כשהם מסקרים פיגוע, ולא להציג את המחבלים כקורבנות: "אני לא אומר שאתם צריכים לעבוד עבור לשכת העיתונות הממשלתית. זכותכם להשמיע ביקורת, אבל תשמרו על אובייקטיביות. האמת צריכה לצאת לפני הכל".

במהלך האירוע התייחס נתניהו לאמירותיה השנויות במחלוקת של שרת החוץ השוודית, מרגוט וולסטרום. נתניהו אמר כי: "אמירתה של שרת החוץ השוודית היא שערורייתית, לא מוסרית ולא צודקת, ובהחלט טיפשית. זה פשוט אבסורד, הישראלים מגנים על עצמם מפני מחבלים שרוצים לרצוח אותם בכלי נשק".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"מדוע חיסול המחבלים בפיגוע הירי שהתרחש בסן ברנרדינו זה לא הוצאה להורג ללא משפט? וכנ"ל לגבי חיסול המחבלים בפריז? מרגוט וולסטרום מציעה לחקור את מה שקרה שם?".

בהמשך דבריו התייחס נתניהו לסערת הכיפות בצרפת עקב האנטישמיות הגוברת: "כל יום בכל מקום צריך לחיות בביטחון, ולזכות להגנה של החוק. אני מברך את צרפת ומדינות נוספות שפועלות כדי להגן על היהודים באירופה. היהודים בעולם צריכים לדעת שיש להם בית בישראל. יש להם זכות לגור בביטחון בישראל ובחו"ל. וזכותם גם ללכת עם כיפה, כי זה דבר בסיסי וכך גם אמר נשיא צרפת, ואני רוצה לשבח אותו על כך".

בסיום דבריו התייחס ראש הממשלה לנוכחות הרוסית בסוריה: "ההסכמות עם רוסיה בנושא הסורי נשמרות באופן מלא. שתי המדינות מכבדות את האינטרסים ההדדיים במזרח התיכון".

תגיות:נתניהוראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה