חדשות בארץ

חברון: פיגוע ירי סמוך למערת המכפלה

חיילת בת 20 נפצעה באורח בינוני כתוצאה מירי צלף סמוך למערת המכפלה. כוחות הביטחון עורכים סריקות אחרי המחבל

אא

מחבל פלסטיני ביצע היום (א') ירי מאחד הבתים בחברון לעבר המדרגות המובילות אל מערת המכפלה. כתוצאה מהירי חיילת בת 20 נפצעה באורח קל-בינוני, ופונתה על ידי כוחות ההצלה לביה"ח 'שערי צדק' בירושלים. כוחות הביטחון עורכים סריקות וחיפושים באזור אחר המחבל.

מדוברות 'מגן דוד אדום' נמסר: "בשעה 14:05 נמסר ל'מד"א' מרחב ירושלים על פיגוע ירי סמוך למערת המכפלה בחברון. מדיווח ראשוני של חובשים ופרמדיקים של מד"א, באירוע נפצעה חיילת בת 20 במצב קל-בינוני בהכרה, ופונתה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מנהל מחלקת הטראומה בבית החולים 'שערי צדק', ד"ר עופר מרין מסר: "לביה"ח הגיעה חיילת בת 20 בהכרה מלאה, זוכרת את כל הפרטים. מצבה מוגדר כבינוני, והיא סובלת מפגיעות ירי בפלג גופה התחתון. כרגע היא עוברת בדיקות הדמיה, ולאחר מכן תיכנס לחדר ניתוח. מצבה יציב, לא נשקפת לה סכנת חיים".

פרמדיק מד"א שטיפל בחיילת, חנוך זלינגר סיפר: "כשהגענו למערת המכפלה, ראינו חיילת בהכרה מלאה מטופלת על ידי כוח רפואי של צה"ל שהיה בסמוך למקום. היא סבלה מפציעה חודרת בפלג גופה התחתון. פנינו אותה לביה"ח 'שערי צדק' בירושלים, ותוך כדי הפינוי הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים, חבישה וטיפול תרופתי".

תגיות:פיגועפיגוע ירימערת המכפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה