תשובה בהידברות

שרה משחזרת את המוות הקליני: "סבתי אמרה שהיא בכף הקלע"

שרה לוי, גרושה ואם לארבעה, משחזרת את החוויה הנדירה שהחזירה אותה בתשובה. "סבתי אמרה לי שהיא נמצאת בכף הקלע בגלל שלא עשתה תשובה בחייה"

אא

נולדתי לפני 53 שנה בבת ים מול הים וחולותיו. לא היו אז כמעט בתים (ואילו היום זה כמו הריביירה הצרפתית). גדלתי במשפחה חילונית לגמרי.

אני יודעת שהסיפור שלי נשמע ממש הזוי, אבל אני מבטיחה לכם שחוויתי את זה: כשהייתי בת 21, נשואה עם ילד, אירע לי יום אחד אירוע מדהים לגמרי: סבתי המנוחה (שאני קרויה על שמה) נכנסה לגוף שלי כדיבוק! היא אמרה לי שהיא נמצאת בכף הקלע בגלל שלא עשתה תשובה בחייה. היא רצתה לתקן מה שעשתה בעולם וגם רצתה שאחזור בתשובה. היא אמרה: "אגלה לך איך מכינים תרופה לאנשים הסובלים מטחורים ופיסורה והפרנסה והשליחות שלך תהיה לרפאם". במשך כשלושה חודשים היא הייתה בגוף שלי וכאשר דיברה מתוכי בקולה, הנשמה שלי עלתה לשמיים. ראיתי שם כעשרים מקובלים, שאמרו לי: "עלייך ללבוש בגדים צנועים ולשמור שבת! את חייבת לשים מזוזות כשרות בבית ולנשק אותן!".

מצאתי בביתי שתי מזוזות שהיו על הדלתות ונפלו. נתתי אותן לבדיקה ושמתי אותן במקומן. פניתי למקובלים הכי גדולים בארץ. פגשתי את הרב יוסף דיין בקבר האריז"ל בצפת. הוא ידע בדיוק מה יש לי בגוף. הביאו לי את הרב בצרי שפעל עם שופרות וחצוצרות ובזכותו וגם בזכות הרב דיין היא יצאה ממני.

רצו להוציא את נשמת סבתי דרך האצבע, והיא אמרה שיקרה לי משהו אם אעשה זאת. ואז התחננו אליה שתצא דרך הפה. לבסוף היא יצאה מפי וגרמה לשבר בלסתי, הייתי חייבת לעבור ניתוח בגלל זה.

מאז התחלתי להסתובב עם התרופה שלי בארץ, ובעיקר בירושלים. ביקרתי גם אצל רבנים ואדמו"רים.

שמעתי את הרצאתו של הרב אורי זוהר. הוא הזמין אותנו למדרשה של הרבנית פיינדלר הצדקת. פרט לפעילות של בעלה הצדיק ושלה בישיבה ובמדרשה, הם אירחו בשבת שמונים איש בדירתם הקטנה. היו ממש כמו אברהם אבינו ושרה אמנו.

התארחתי אצלם עם בני הקטן בשבתות ומאוד התחזקתי, אבל בעלי לא הצטרף. פעם הופעתי בבית הורי עם שמלה ארוכה וצנועה. אחי אמר: "היא השתגעה! טפלו בה!". אמרתי: "יותר טוב ללבוש שמלה קצרה?!", והוספתי: "אני לא רוצה לגור פה, אלא בירושלים!".

קניתי לאמי פלטה ומיחם לשבת, ואמרתי לה: "אמא, חבל עלייך. יש עולם האמת. פה זה רק פרוזדור קטן. צל עובר. צ´ בגימטריה 90, ל´ בגימטריה 30. 120 שנה עוברים בשנייה..." בגיל 27 התגרשתי. לאחר מכן הכרתי בחור נוסף חילוני. הוריו היו דתיים ונהניתי להיות אצלם, אבל הוא לא רצה לשמוע מילה על התורה. ההיכרות איתו גרמה לי לרדת מהדת. התחתנתי איתו וחייתי איתו עשר שנים, בהן הבאתי שלוש בנות, ונשמתי התייסרה מאוד.

בשלב מסוים טסתי לאומן, לציונו של רבי נחמן מברסלב. התפללתי שם: "מה אעשה עם הבעל הזה?", ואז הרגשתי שעונים לי משמיים: "תתגרשי ממנו!"

כשחזרתי לארץ אמרתי לבעלי: "אנחנו לא מסתדרים. בוא נתגרש". הוא לא הסכים בשום פנים. אחר כך העמדתי פנים שיש לי כאבים ברגליים, והוא אמר: "מה אני צריך אשה חולה?!" ונתן לי גט.

היום אני שומרת מצוות ושומרת שבת. הרב לסרי מ"הידברות" מכיר אותי בגלל שבמשפחתו לקחו את התרופות שלי. פעם ביקר אצלי בבית שנמצא מול הטיילת ואמר: "שרה, אני מוריד בפנייך את הכובע. איך את חיה בגיהינום הזה, ובכל זאת את ובנותייך שומרות שבת!".

בנותיי שומרות מצוות למרות שיש בסביבתנו השפעה לא טובה. הן לא יוצאות לבלות בלילי שבת, אלא נשארות בבית, עוזרות לי ונמצאות איתי סביב שולחן שבת. ממש ילדות טובות, עובדות ואחראיות.

ערוץ "הידברות" הוא דבר שלא יאומן כי יסופר, לא מהעולם הזה. זו ממש גאולה לעם ישראל. הוא מחזק את הכי רחוקים. פעם לא היה מי שידריך אותנו. הם מדריכים בכל העניינים. הייתי גם כמה פעמים בהרצאות שלהם, והרב זמיר כהן והרב פנגר בירכו אותי. הברכות שלהם הן כמו של המקובלים הכי גדולים. אלה שמקרבים אנשים הם הצדיקים הכי חשובים בשמיים.

מעוניינים לספר את סיפור התשובה שלכם? צרו קשר בדוא"ל odedm@neto.net.il

תגיות:תשובה בהידברותדיבוקחיים לאחר המוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה