חדשות בעולם

האיום על פצצה בלוס אנג'לס התברר כמתיחה; החרדים קיימו את הלימודים כרגיל

חבר בית הנבחרים של ארה"ב, אדם שיף דיווח כי ה-FBI גילה ממצאים ראשוניים שמעידים שככל הנראה המייל המאיים על פצצה בביה"ס בעיר היה התראת שווא. במוסדות החינוך החרדיים לא התרגשו מהאיום, מכיוון שלא עדכנו אותם בכלל

אא

אמש (ג') דווח כי הרשויות המקומיות בלוס אנג'לס החליטו לבטל את הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים בעיר, בעקבות איום על פצצה שכביכול נמצאת במוסדות החינוך בעיר. עוד דווח כי הרשויות החליטו להשיב את התלמידים שהגיעו ללימודים בחזרה לביתם. היום (ד') התברר כי ככל הנראה בסך הכל מדובר במתיחה ובהתראת שווא.

חבר מועצת הביטחון בבית הנבחרים של ארצות הברית, אדם בנט שיף מסר כי בחקירת לשכת החקירות הפדרלית של ארצות הברית, ה-FBI התגלו ממצאים ראשוניים שמעידים כי ככל הנראה מדובר במתיחה ובהתראת שווא.

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

לעומת החינוך הכללי בלוס אנג'לס, הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים של הציבור החרדי בעיר התקיימו באופן רגיל אמש, מפני שכוחות הביטחון והרשויות המקומיות כלל לא הודיעו להם על האיום המדובר.

שליח חב"ד בלוס אנג'לס, הרב אמיתי ימיני סיפר: "אנו קיימנו אמש את הלימודים כרגיל, מפני שכוחות הביטחון עדכנו רק את המוסדות הכלליים, ולא הודיעו למוסדות החרדיים על האיום המדובר. למרות שלא קיבלנו דיווח על האיום, שכרנו חברת אבטחה פרטית שמאבטחיה נמצאים מחוץ לכותלי ביה"ס, ולא מאפשרים לאף אחד להיכנס ללא סיבה".

תגיות:לוס אנג'לסטרור בעולםטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה