פעילות הידברות

האירוע הגדול של השנה: לגעת באורות - ערב נשים ענק

בעקבות הביקוש הגדול והבקשות החוזרות ונשנות לאירוע מיוחד עבור נשים, הידברות ממשיכה את ההצלחה ומזמינה אתכן לערב חיזוק שטרם היה כמותו: 'לגעת באורות'

אא

 

אירוע כזה עוד לא היה!

הידברות מזמינה אתכן לאירוע ראשון מסוגו במגזר הדתי. ערב נשים ענק שכולו אמונה, אהבה ואחדות. בערב ישתתפו הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרבנית ימימה מזרחי והרבנית חדווה לוי. במהלך הערב, ינעים את האירוע הזמר יונתן רזאל. כמו כן תופיע הזמרת אתי אנקרי.

בשיאו של הערב: 'המסע של 4 הכוכבות'. לראשונה יתכנסו על בימה אחת ארבע כוכבות ישראליות שמצאו את דרכן אל היהדות, בפאנל נשי מפעים ומרגש. משתתפות הפאנל הן עדן הראל, המנחה הישראלית הראשונה בערוץMTV  ואושיית טלוויזיה אהובה ומפורסמת, שהתחזקה באופן ניכר בשנים האחרונות; איה קרמרמן, מנחת טלוויזיה ודוגמנית לשעבר, שהפתיעה את התעשייה כאשר התקרבה ליהדות ביחד עם בעלה; הזמרת דין דין אביב (שהתפרסמה לקהל הרחב דרך "גאיה", "הפרויקט של עידן רייכל" וכמובן עם קריירת הסולו המצליחה) ו...הפתעת הערב.

כל משתתפת בכנס תקבל שי לכבוד החנוכה: סט ספרים של "חי באמונה וביטחון" של הרב יעקב ישראל לוגאסי, ודיסק mp3 עם הרצאות של הרב זמיר כהן.

"ארגון הידברות עשה מאמץ שלא היה כמותו להפיק אירוע שטרם היה", אומר אופיר אזרד, מנהל מחלקת הכנסים בהידברות. "יזמנו הפקה של אירוע עבור 5,000 נשים באולם אחד. פעם ראשונה שאנו עושים דבר כזה, צריך להיות שם ולראות כדי להבין. קראנו לערב 'לגעת באורות', כי המוטיב הוא ימי החנוכה, העוצמות הרוחניות של חנוכה".

עוד הוסיף: "מבחינה לוגיסטית, כדי להיות ערוכים ומוכנים לערב בסדר גודל כזה, נדרשת עבודה קשה שכוללת רישוי והנפקת הרבה אישורים ביטחוניים ומקצועיים. למזלה של הידברות היא מקבלת סיוע מהרבה גורמים: אנשים מקצועיים, ערים שכנות, פעילים רבים שמתנדבים ומתבקשים לסייע. כולם נרתמים לעזור ולסייע מתוך מודעות לחשיבותו של הערב הנפלא הזה. הערב אמור לשדר משהו טוב חזק ומאיר, בדיוק כמו שמו: 'לגעת באורות' ".

האירוע יתקיים ביום שני ב' טבת, 14 בדצמבר ב'היכל הטוטו' החדש והמפואר בחולון. פתיחת שערים ב-19:30 בערב. עלות כניסה: 25 ₪ בקופות, או ברכישה מוקדמת: 073-222-1260.

הזמנה מיוחדת מעדן הראל:

 

הזמנה מיוחדת מדין-דין אביב:

 

אתי אנקרי וחדוה לוי מתכוננות לכנס הנשים הענק:

 

ההיערכות בשטח - בעיצומה:

 

ענת בן ארי בראיון קצר על הכנס

 

תגיות:כנס נשיםנשיםהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה