חדשות בארץ

העירייה דורשת לפנות לוחם צה"ל מביתו בגלל חוב כספי

חייל בחיל התותחנים סיפר בפוסט ברשת החברתית כי משפחתו נמצאת במצוקה כלכלית קשה, עקב חובות. לדבריו החובות החריפו עד איום להוצאה לפועל. החייל: "אני מתחנן מעם ישראל שיעזור לי"

אא

רב"ט ויטאלי בנילוב, לוחם בחיל התותחנים המשרת באזור יהודה ושומרון, חי עם אמו ושלושת אחיו הקטנים. אמו של בנילוב הינה אם חד-הורית, ומתפרנסת ממשכורת חודשית נמוכה של כ-2000 שקלים מטיפול בקשישים.

לאחרונה מצבה הכלכלי של משפחתו של ויטאלי המשיך להיות קשה, ומשפחתו קיבלה צו עיקול של הוצאה לפועל בגין חוב של כ-5,500 שקלים. בעקבות המצוקה הכלכלית בו ויטאלי ומשפחתו נמצאים, החליט לשתף את סיפורו ברשת החברתית.

בנילוב סיפר כי הוא שוקל לעזוב את תפקידו הקרבי, ולעבור לתפקיד מנהלי בבסיס פתוח. לדבריו: "אני שוקל לרדת לג'וב, כי היציאות שלי הביתה לא מאפשרות לעזור בבית. אף אחד לא רוצה עובד שמגיע לעבודה 4 ימים בחודש. בנוסף, גם המשכורת הצבאית שלי בתור לוחם לא מאפשרת לי לעזור בבית".

עוד שיתף, כי אמו החד-הורית שרויה בחובות כבדים: "אמא שלי חיה רק מהביטוח הלאומי. אני לא יודע מה לעשות כי אני בעצמי במינוס גדול יחסית, מכיוון שעזרתי לאמא שלי לכסות את כל החובות שלה. יש לי שני אחים קטנים, אחד בן 7, והשני בן 8, ואחות קטנה בת שנה וחצי. אני לא מאחל לאף אחד לראות את הפרצוף של אמא שלו, או של אחיו כשאין להם מיטה לישון עליה או מקרר בשביל לאכול".

לדבריו, המצב הכלכלי החריף כשהעירייה ניסתה לעקל את ביתו: "העירייה רוצה לעקל את כל הבית, הבית שעבורו עבדתי כמו חמור מגיל 13 רק כדי שלאמא ולאחיי יהיה מקום לישון בו. כל שקל ושקל נתתי לאמא, לא נותר לי כלום".

עוד אמר כי צה"ל לא מסייע לו ולמשפחתו כלכלית: "הצבא לא עוזר לי בסכום כזה. אני בתהליכים עם משקית ת"ש". לסיום ויטאלי אמר כי הוא חייב להעביר באותו היום את החוב הכספי, וביקש: "אני מתחנן בפני עם ישראל היקר שיעזור לי. אני מגן עליכם יום ולילה, ומבקש מעט".

בעקבות הפוסט המרגש, החליטו אנשי צבא קבע ואזרחים טובים, לסייע לבנילוב בתרומה של כ-3,500 שקלים כדי לכסות כמעט לחלוטין את חובה של משפחתו. בנוסף בעקבות פנייה של אגף משאבי אנוש בצה"ל, חברת הגבייה הודיעה כי תדחה את הצעד של פינוי משפחתו של ויטאלי מביתה.  

תגיות:חיילחובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה