חדשות יהדות

צפו: מידד טסה בשבע ברכות של משפחת ליטמן

בסעודת שבע ברכות חגיגית שנערכה אמש לבני הזוג אריאל ביגל ושרה תחיה ליטמן, שאיבדה את אביה ואחיה בפיגוע ירי לפני כשבועיים, השתתפו מידד טסה ואהרון רזאל, שהגיעו לשמח את בני הזוג, יחד עם עשרות חברים ובני משפחה

אא

שבע ברכות לשרה ליטמן – ועין לא נשארה יבשה: אמש (מוצאי שבת) נערכה לבני הזוג אריאל ביגל ושרה תחיה ליטמן שבע ברכות מרגש במיוחד, שנערך בהשתתפות הזמרים מידד טסה ואהרון רזאל, שהגיעו במיוחד כדי לשמח את בני הזוג.

סעודת שבע הברכות החגיגית, נערכה במסעדה במרכז העיר בירושלים, והשתתפו בה עשרות חברים ובני משפחה של בני הזוג, שביקשו לשמח אותם. כאמור, בין האורחים שהגיעו, היו גם כאמור, הזמרים אהרון רזאל ומידד טסה.

רגע מרגש במיוחד נרשם, בשעה שמידד טסה הקדיש לבני הזוג את השיר "ואפילו בהסתרה", והם החלו לשיר ולבכות בהתרגשות, בשל המילים שקיבלו משמעות מיוחדת. זאת, נוכח הטרגדיה שפקדה את המשפחה לפני כשבועיים, עת נרצחו בפיגוע ירי אביה ואחיה של הכלה הי"ד, מספר ימים לפני החתונה, בשעה שעשו את דרכם לשבת אצל בני משפחתו של החתן.

לאחר מכן, המשיכו השניים לרשום רגעים משמחים, לאחר ששרו והרקידו את המשתתפים לאורך כל הערב.

כזכור, בני הזוג נישאו ביום חמישי האחרון, באולמי בניני האומה בירושלים. באירוע השתתפו למעלה מאלף בני אדם, בהם בני משפחה, חברים, הרבנים הראשיים לישראל, חברי כנסת, אישי ציבור שונים ואנשים פרטיים שהסיפור נגע לליבם. בני הזוג אף קיבלו אלפי מתנות מיהודים ברחבי הארץ והעולם, שביקשו להשתתף בצערם ובשמחתם של השניים. 

תגיות:משפחת ליטמןשבע ברכותמידד טסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה