מעניין

אלרגית למים: הכירו את האישה שלא התקלחה במשך 12 שנה

אנגליה: אישה כבת 48 סובלת מתסמונת נדירה של אלרגיה למים. זו הסיבה שבמשך 12 שנה - לא התקלחה, ושלא לדבר על שתיית מים. עוד סיבה להגיד תודה על מה שיש או אין לנו? בהחלט!

אא

סיבה נוספת להגיד תודה על מה שיש לנו: בשנת 2003, אובחנה ניקי הרסט כאלרגית ל...מים, ומאז לא באה טיפה אחת של מים אל גופה. אז איך היא מתנקה? שאלה טובה, שהתשובה עליה טובה הרבה פחות: מגבונים לחים. נו מילא, לזה עוד אפשר להתרגל. אבל מה עם שתיית מים כשהיא צמאה? הלא זה המשקה הזמין ביותר שיש, בכל העולם כולו. 

ניקי הרסטניקי הרסט

אז זהו, שבפעם האחרונה שהרסט הרחיקה לכת והסתכנה בשתיית מים - היא נאלצה לסבול ייסורים קשים בצורה של דקירות וכאבים בכל הגוף, בשל כך. "מדובר במקרה של אחד לחמישה מיליון", אמר אחד הרופאים המטפלים שלה. "שבו המערכת החיסונית 'תוקפת' את העור, כשהיא באה במגע עם מים". 

בעבורה, המטלות היומיומיות הפשוטות ביותר כמו - שטיפת ידיים, כיבוד הרצפה במים וכדומה - הופכות לסיוט של ממש. "כשהידיים שלי מתלכלכות ואני ממש זקוקה להתשמש במים, אני פשוט שמה עליהן כפפות גומי ומשפשפת. הבעיה היא שגם אז, כשיש יותר מדי לחות, תחושת הדקירה מתפשטת בלב שלי", היא אומרת. 

נכון לעכשיו מטופלת ניקי ביחידה לבריאות הדם באנגליה, ואף משתתפת במחקר באוניברסיטת אוקספורד - זאת במטרה להתחקות אחר טיפול שיקל במעט על הסימפטומים הנוראיים של האלרגיה. "אני אסירת תודה על הטיפול שניתן לי, ומודה לכל הצוות שמשתדל לעזור לי. זה הדבר היחידי שגורם לי להקלה", אמרה והוסיפה כי היא מקווה שבזכות המחקר והטיפול, תזכה לקבל את חייה ה'תקינים' בחזרה. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה